دانلود مقاله ترجمه شده انتخاب بازارها برای اقدامات صادرات آغازین: تفاوت های میان صادرکنندگان اولیه و واپسین


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006570 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2006570
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
852 Kb
حجم فایل فارسی :
789 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

انتخاب بازارها برای اقدامات صادرات آغازین: تفاوت های میان صادرکنندگان اولیه و واپسین

عنوان انگليسي

Choice of markets for initial export activities: Differences between early and late exporters

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Business Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

رفتار صادرکنندگان اولیه نه تنها چشم ­انداز فرایند متوالی بین­ المللی سازی را به چالش کشیده است، بلکه همچنین مفاهیم کلی در حوزه مدیریت، همچون تعهد به تازگی و تعهدات خارجی را با پرسش روبرو ساخته است. این مطالعه به تجزیه و تحلیل در این مورد می ­پردازد که چگونه شرکت­ ها اقدامات صادراتی خود را آغاز می­ نمایند و تفاوت­ ها میان صادرکنندگان اولیه و دیگر شرکت ­ها را بیان می ­کند. نتایج بررسی تجربی ما نشان می­ دهند که صادرکنندگان اولیه در مقایسه با صادرکنندگان واپسین، صادرات را به یک تعداد بزرگتر از شرکت­ ها آغاز می ­کنند. با این حال، در مورد صادرکنندگان اولیه، آنها کشورها (مقصد) از لحاظ سازمانی به کشور مبداء شرکت نزدیک ­تر هستند. نهایتا، ما نقش منابع مالی را در انتخاب بازارها برای صادرات آغازین مورد تجزیه و تحلیل قرار می­ دهیم.

1-مقدمه

بین­ المللی ­سازی یکی از ریسک­ آمیز ترین تصمیماتی است که شرکت­ ها ممکن است با آن روبرو شوند. فرایندهای تصمیم هر شرکت که توسعه آن به درون بازارهای خارجی را هدایت می­ کنند، شیوه ­های مختلف رسیدگی به آن ریسک را منعکس خواهند نمود، که بهمین دلیل شرکت­ ها با آهنگی متفاوت از یکدیگر به بین­ المللی سازی می­ پردازند...

صادرکنندگان اولیه منابع مالی فاصله نهادی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The behaviour of early exporters not only challenges the perspective of the sequential process of internationalization, but it also questions general concepts in the field of management, such as the liability of newness and the liability of foreignness. This study analyses how firms initiate their export activities and proposes differences between early exporters and other firms. The results of our empirical investigation demonstrate that early exporters begin exporting to a greater number of countries than late exporters. However, in the case of early exporters, those countries are institutionally closer to the country of origin of the firm. Finally, we analyze the role played by financial resources in the choice of markets for those initial exports

Keywords: Early exporters Financial resources Institutional distance
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > انتخاب بازارها برای اقدامات صادرات آغازین: تفاوت های میان صادرکنندگان اولیه و واپسین
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید