دانلود مقاله ترجمه شده پیکربندی و هماهنگ سازی فعالیت های بازاریابی بین المللی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004595 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2004595
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
62 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پیکربندی و هماهنگ سازی فعالیت های بازاریابی بین المللی

عنوان انگليسي

Configuration and coordination of international marketing activities

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Business Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مطالعه حاضر، بررسی پیکربندی و هماهنگ سازی شرکت های بین المللی و افزودن به غنای ادبیات پژوهشی موجود در این زمینه می باشد. در حالیکه ادبیات پژوهشی پیشین بر این اعتقاد هستند که شعبه اصلی در مورد ارکان اصلی پیکربندی و هماهنگ سازی شعبات خارجی تصمیم گیری می کنند، پیشنهاد مطالعه حاضر این است که این تصمیم ها در سطح فعالیت ها رخ می دهد. با تمرکز بر فعالیت های بازاریابی بین المللی، مطالعه حاضر با بررسی شرکت های آلمانی خودروسازی، به یافته های زیر دست یافت: 1- از نظر پیکربندی، شرکت ها مایل به متمرکزسازی برنامه ریزی و کنترل فعالیت ها بازاریابی هستند، اما درمورد اجرای فعالیت های بازاریابی تمرکز زدایی صورت می گیرد. 2- از نظر هماهنگ سازی فعالیت های بازاریابی، نظارت شخصی مستقیم و ارتباطات آگاهی بخش بر سایر رویکردها، شامل اجتماعی سازی و یا هماهنگ سازی دیوان سالاری رسمی، ارجح هستند. 3- با ترکیب پیکربندی و هماهنگ سازی فعالیت های بازاریابی،  خوشه های کاملا مجزایی شناسایی شد. شرکت هایی که دارای فعالیت های بازاریابی بسیار غیرمتمرکز هستند، و از سطوح بالایی از هماهنگی برخوردار هستند، نسبت به شرکت های سایر خوشه های پیکربندی-هماهنگی، به نتایج هماهنگ بهتری دست می یابند.

1-مقدمه

شرکت های بین المللی با رفتن به مناطق دوردست و انجام عملیات خود در آنحا، باید در مورد سازمان دهی مناسب و بهینه فعالیت های خود تصمیم بگیرند. در مطالعه حاضر،بر سازمان دهی یکی از مهمترین فعالیت های موجود در زنجیره ارزش بین المللی، یعنی بازاریابی خواهیم پرداخت...

بازاریابی بین المللی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

With this paper, we contribute to the literature of configuration and coordination in international firms. While previous literature emphasized that headquarters decide upon the configuration and coordination of their foreign subsidiaries, we suggest that the configuration–coordination decision takes place at the level of activities. With a focus on international marketing activities, our study on German firms from the automotive industry comes up with the following major findings: (1) With respect to configuration, firms tend to centralize the planning and the control of marketing activities, but to decentralize the implementation of marketing activities. (2) For the coordination of marketing activities, direct personal supervision and informal communication are preferred to other approaches, such as socialization or formal bureaucratic coordination. (3) When combining configuration and coordination of marketing activities, we identified distinct clusters. Firms that have a high decentralization of marketing activities and that use a high level of coordination yield better coordination results than firms from other configuration–coordination clusters

Keywords: International value chain International configuration International coordination
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > پیکربندی و هماهنگ سازی فعالیت های بازاریابی بین المللی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید