دانلود مقاله ترجمه شده چرا مشتریان برقراری ارتباط را نمی خواهند؛ موانع تعامل بازاریابی رابطه مند


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004467 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004467
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
328 Kb
حجم فایل فارسی :
282 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

چرا مشتریان برقراری ارتباط را نمی خواهند؛ موانع تعامل بازاریابی رابطه مند

عنوان انگليسي

Why customers won't relate: Obstacles to relationship marketing engagement

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

با توجه به چالش های مرتبط با مصرف کنندگانی که از روش های سنتی بازاریابی استفاده می کنند، شرکت ها به طور فزاینده ای به تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برای افزایش حمایت مشتری با شرکت اتکا می کنند. با این حال مصرف کنندگان اغلب وسایل ارتباطی را به طور کاری کنار گذاشته اند؛ بنابراین، شرکت ها علاقه ی روبه رشدی به عواملی که بر اشتغال مشتری در بازاریابی زنجیره ای تاثیر می گذارد دارند. این پژوهش یک آزمون تجربی از مدل هایی که براساس نظریه ی برابری و یافته های قبلی در مورد تعامل روانی هستند را فراهم می کند. این مدل پیش بینی می کند که مشتریان مایل به شرکت در تاکتیک های مختلف ارتباطی ارائه شده توسط شرکت هستند که بر اساس برنامه ی عملی و مشتق ارتباطی پذیرا (RPR) اندازه گیری می شوند؛ و نتیجه نشان می دهد که ادراک مشتری از ناسازگاری ها و مزایای پیش بینی شده - دو عامل کنترل شده توسط شرکت - بر RPR تأثیر می گذارند. به علاوه، عوامل مشتری، نگرانی عمومی حریم خصوصی، مشارکت و فراوانی خرید بر RPR تأثیر می گذارند. به صورت مدیریتی، در نتیجه نشان داده می شود که شرکت های اقدامات خاص می توانند احتمال این که مصرف کنندگان در تلاش های بازاریابی زنجیره ای سهیم شوند را افزایش دهند.

1-مقدمه

شناسایی عواملی که باعث تشویق یا مانع تعامل مصرف کننده در برنامه های بازاریابی رابطه مند می شوند، برای مدیرانی که در حال تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در جنبه های مختلف برنامه بازاریابی رابطه مند هستند مهم است. مشارکت مصرف کننده در فعالیت های بازاریابی رابطه مند پتانسیل ثمر دادن مزایای مهمی را برای شرکت دارد، مانند افزایش سهم کیف پول و سود آوری (مئیر – واردن 2007، برهوف 2003). با این حال، با وجود مزایای مدعی شده از شیوه های بازاریابی رابطه مند هم برای مصرف کننده و هم برای سازمان، شیوه های بازاریابی رابطه مند، نقد هایی را برای عدم موفقیت در رسیدن به نتیجه ی مورد نظر دریافت می کنند...

برنامه های وفاداری بازاریابی رابطه مند تئوری برابری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Due to the challenges associated with reaching consumers using traditional marketing approaches, firms increasingly rely on relational marketing tactics to increase customer patronage with the firm. Yet, consumers often actively avoid relational devices. Thus, firms have a heightened interest in factors that affect customer engagement in relationship marketing efforts. This research provides an empirical test of a model based on equity theory and previous findings regarding psychological engagement. The model predicts whether customers are willing to engage in different relational tactics offered by firms, measured by a formative, actionable Relationship Program Receptiveness (RPR) Index. The results indicate customer perceptions of the inconvenience and anticipated benefits, two factors controlled by the firm, affect RPR. In addition, customer factors, including general privacy concerns, involvement and shopping frequency, affect RPR. Managerially, the results suggest specific actions firms can take to increase the likelihood that consumers engage in relational marketing efforts

Keywords: Loyalty programs Relationship marketing Equity theory
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > چرا مشتریان برقراری ارتباط را نمی خواهند؛ موانع تعامل بازاریابی رابطه مند
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید