دانلود مقاله ترجمه شده یادگیری مادام العمر: کتابخانه زندان به عنوان پلی برای فعالیت


چطور این مقاله روانشناسی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004125 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله روانشناسی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
520,000 ریال
شناسه محصول :
2004125
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
300 Kb
حجم فایل فارسی :
64 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یادگیری مادام العمر: کتابخانه زندان به عنوان پلی برای فعالیت

عنوان انگليسي

Life Long Learning: The Prison Library As A Bridge To Participation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده روانشناسی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 8 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

زندانی ها در بلژیک در طول دوره زندان خود این حق را دارند که به فعالیت های فرهنگی اجتماعی دسترسی داشته باشند (مثال، کتابخانه، فعالیت های ورزشی، آموزشی، آموزش حرفه ای، فعالیت های فرهنگی و مراقبت های سلامت ذهنی و غیره). بر اساس داده های بررسی موجود (تعداد: 486)، این مقاله میزان حضور در این فعالیت ها و خدمات گوناگون را مورد بررسی قرار می دهد. یافته ها نشان می دهد که 92% زندانی ها حداقل در یک فعالیت شرکت داشتند، که در بین آنها کتابخانه بیشترین میزان حضور را به خود اختصاص داد (85.5%). 40.5% افراد در فعالیت های ورزشی شرکت کردند، 38.8 % در فعالیت های آموزش حرفه ای شرکت داشتند، 29% دوره های آموزشی را دنبال کردند، 18% در خدمات سلامتی ذهنی حضور یافتند و 10.1% دوره آموزشی اجتماعی فرهنگی را دنبال کردند. علاوه بر این، بیشتر از 58% در چندین برنامه حضور داشتند. نتایج نشان داد که کتابخانه می تواند به عنوان پلی برای شرکت در دیگر فعالیت های آموزشی مادام العمر در نظر گرفته شود.

1- مقدمه

در زندان تنش هایی بین ایجاد امنیت از یک طرف و خدمات توانبخشی و درمانی از طرف دیگر وجود دارد (شو و هامبر 2007). برنامه های تادیبی  معمولا به عنوان برنامه های رفاهی توسط عموم در نظر گرفته می شود و اینگونه عنوان می شود که زندانی های استحقاق داشتن چنین برنامه هایی را ندارند..

زندانی یادگیری مادام العمر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Prisoners in Belgium have the right during their detention to access social-cultural activities (e.g. library, sport activities, education, vocational training, cultural activities, mental health care). Based on survey-data (N 486), this article explores prisoners' participation rates in these different kinds of programmes and services. The findings indicate that 92% participated at least in one activity, among which the library had the highest participation rate (85.8%). 40.5% practised sports, 38.8% participated in vocational training, 29% followed an educational course, 18% participated in mental health services and 10.1% followed a socio-cultural training course. Furthermore, more than 58% multiplied participation in different correctional programmes. The results indicate that the library may serve as a bridge to participate in other life long learning programmes

Keywords: Prison correctional programmes participation life long learning informal education
این برای گرایش های: روانشناسی‌ عمومی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله روانشناسی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > روانشناسی > مقاله های روانشناسی و ترجمه فارسی آنها > یادگیری مادام العمر: کتابخانه زندان به عنوان پلی برای فعالیت
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید