دانلود مقاله ترجمه شده هویت و کارآفرینی زنان: مسائل نوظهور


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002255 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2002255
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
245 Kb
حجم فایل فارسی :
54 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

هویت و کارآفرینی زنان: مسائل نوظهور

عنوان انگليسي

Identity and Women Entrepreneurship: Emerging Issues

نویسنده/ناشر/نام مجله

Scholars Journal of Economics, Business and Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

 کارآفرینی زنان در هند، پدیده­­ ای  نوظهور است. این مطالعه به منظور بررسی مسائل مربوط به هویت و کارآفرینی زنان از دیدگاه هند به عنوان شهری کوچک، پر رونق، در حال تحول و موفق در این هزاره، فراتر از دستگاه­ های جانبی کلان شهر­ها پرداخته است. این مطالعه به برررسی سطوح ادراک هویت زنان کارآفرین به عنوان زنان تاجر و نیز تعیین رابطه بین ادراک هویت و عوامل ارتباطی اجتماعی-جمعیت شناختی و خانوادگی می­پردازد. این مطالعه هم چنین تلاش می کند تا رابطه­ ی علت و معلولی بین عوامل کسب و­کار سازمانی و سطح ادراک هویت زنان کارآفرین و هم چنین اثرات تجمعی همه­ ی عوامل بر سطوح ادراک هویت زنان کارآفرین را پیدا کند. روش مطالعه بر اساس جمع آوری داده های اولیه از طریق مصاحبه مستقیم با زنان کارآفرین با استفاده از برنامه­ ی مصاحبه ­ای به همراه پرسش­نامه ساختار یافته و یک مقیاس نگرش بود. نتایج حاصل شده نشان دهنده ­ی سطوح پایین ادراک هویت و خود انگاره­ی ضعیف در زنان کارآفرین می­باشد. تجزیه و تحلیل موردی نشان داد که کارآفرینی زنان با توجه به فقدان فرصت­ های پیش رو نسبت به مردان همتای خود، برای موفقیت در تلاش کسب و کار بسیار مورد بحث بوده است. این مطالعه هم چنین نشان داد که میزان تحصیلات، وضعیت آموزش، مرحله کسب وکار، سطح درآمد و سطح مدیریت مالی اثرات قابل توجهی بر سطوح ادراک هویت زنان کارآفرین دارد.

کلمات کلیدی: کارآفرینی زنان، هویت، آموزش، مرحله کسب و کار، مدیریت مالی

مقدمه

 مفهوم «هویت» یک مسئله ی فرهنگی، اجتماعی، قومی، شخصی و یا یک مسئله ی مهم برای هر فرد در جامعه­ ی امروزی می باشد. هر یک از ما راجع به این سوال که من چه کسی هستم و یا موقعیت من در جامعه چیست، اهمیت می دهد. هویت را می توان به عنوان اثر متقابل ویژگی­ هایی که هویت فردی و منحصر به فرد بودن فرد یا گروه را نشان می­دهد، تعریف نمود. این منحصر به فرد بودن از ترکب خاصی از صفات جسمی، عاطفی، روانی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی یا فرهنگی ناشی می­شود.  

در اینجا تاکید بر هویت شخصی زنان کارآفرین با توجه به خودپنداری از کارآفرین بودن و ایفای نقش کارآفرینی در جامعه می باشد...

کارآفرینی زنان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Women entrepreneurship is a recent phenomenon in India. This study has been conducted to explore the issues of identity and women entrepreneurship from the perspectives of thriving, evolving and prospering small urban India in this millennium beyond the peripherals of metropolis. The study has been to explore the levels of perceptions of identity of women entrepreneurs as businesswomen as well as to ascertain the relationship between perceptions of identity and socio-demographic and family relational factors. The study also tries to find the causal relationship between the business organizational factors and perceptions of identity level of women entrepreneurs as also the cumulative effects of all factors on the levels of perceptions of identity of women entrepreneurs. The methodology of the study was based on the primary data collected through direct interviews with women entrepreneurs by using an interview schedule with structured questionnaire and an attitude scale. The result points to a poor level of perceptions of identity and poor self-images of women entrepreneurs. The item analysis shows that women entrepreneurs have been very vocal regarding the lack of opportunities vis-à-vis their male counterparts to be successful in their business endeavour. The study also shows that educational level, training status, business-phase, income level and financial management level have caused significant influences on the levels of perception of identity of women entrepreneurs

Keywords: Women entrepreneurship
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید