دانلود مقاله ترجمه شده مدل چند ضابطه ای در ارزیابی آموزشی


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001780 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2001780
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
370 Kb
حجم فایل فارسی :
506 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدل چند ضابطه ای در ارزیابی آموزشی

عنوان انگليسي

Multi-Criteria Model in Teaching Assessment

نویسنده/ناشر/نام مجله

American Journal of Operational Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله نتایج حاصل از پروژه آزمایشی در ارزیابی معلمان دانشگاه منطقه ای بلومناو است. این مقاله شامل بحث هایی در مورد پروژه است که توسط تیم ارزیابی درونی دانشگاه، بحث در مورد ابعاد، مسائل و روشهای تجزیه و تحلیل کمی و ساخت و ساز شاخص کیفیتProfessor's FURB (IFQD) به تفصیل شرح داده شده است. ابزارهای چند ضابطه ای مورد استفاده، نظریه اجماع، آنتروپی اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل تصمیم گیری چند ضابطه ای TOPSIS  بودند. دو دوره در مقطع کارشناسی - مهندسی شیمی و پداگوژی - بررسی شدند. در مجموع 56 استاد توسط گروهی از 1979دانشجو مورد بررسی قرار گرفتند.

1- مقدمه

مسئولیت دانشگاه ها، هنگام مواجهه با چالش ها و اهداف خود، خود ارزیابی در مورد کار روزانه خود، در رابطه با آموزش و مدیریت پژوهش است و توسعه علمی در آن انجام می گیرد. این خود ارزیابی مستلزم مشارکت کل جامعه دانشگاهی است، که قضاوت در مورد ارزش کیفی سازمانی را قاعده مند می سازند.

دانشکده زمانی که باعث کیفیت دانشگاه می شود، یک نهاد مهم است. ارزیابی درونی دانشکده منعکس کننده دیدگاه سازمانی آینده است، که در آن اقدامات و فعالیت استادان یکی از عناصر است... 

ارزیابی استاد تجزیه و تحلیل تصمیم گیری چند ضابطه ای (MCDM) اجماع TOPSIS :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

 This paper presents results from the pilot project on teacher assessment of the Regional University of Blumenau. It contains discussions about the project which was elaborated by the team of internal assessments of the university, discussing the dimensions, issues and quantitative analysis techniques and the construction of the FURB Professor´s Quality Index (IFQD). The multi-criteria tools used were the consensus theory, information entropy and the TOPSIS multi-criteria decision analysis method. Two undergraduate courses - Chemical Engineering and Pedagogy - were assessed. totaling 56 professors who were evaluated by a group of 1979 students

Keywords: Professor evaluation Multi-criteria Decision Analysis (MCDM) Consensus TOPSIS
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید