دانلود مقاله ترجمه شده پیگیری خودرو در نقاط سیاه (محل های علامتگذاری شده در تصادفها) با استفاده از تکنیک های دید مصنوعی با هدف بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001656 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2001656
سال انتشار:
1998
حجم فایل انگلیسی :
557 Kb
حجم فایل فارسی :
270 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پیگیری خودرو در نقاط سیاه (محل های علامتگذاری شده در تصادفها) با استفاده از تکنیک های دید مصنوعی با هدف بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها

عنوان انگليسي

VEHICLE TRACKING IN BLACK SPOTS USING ARTIFICIAL VISION TECHNIQUES IN ORDER TO IMPROVE ROAD GEOMETR

نویسنده/ناشر/نام مجله

Transportation Research Board

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

نظارت یا معاینه شخصی در محل نقاط مهم سبب ایجاد نتیجه گیری هایی نسبت به سیر تکاملی حقیقی خودروها نمی شود، زیرا مولفه جاده ای فرد را نسبت به جریان عادی ترافیک که بر روی رفتار رانندگان اثر می گذارد در نظر می گیرد.

با در نظر داشتن چنین مشکلات متنوعی، جای تعجبی ندارد که رابطه میان تصادف ها و ویژگی های طراحی هنوز هم دقیقا شناخته نشده است. علاوه براین، استفاده و تطبی با استانداردهای طراحی هندسی که در جای دیگر طراحی شده است برای کشورها لازم است. سوالی که اغلب پرسیده ی شود این است که آیا این استانداردها می توانند به طور کاملی رفتار رانندگان محلی را پیش بینی کنند یا خیر.

تحلیل "استرقایی" از رخدادن تصادفها محدودیت های مهمی را ارائه می کند، زیرا دانستن و شناخت دقیق موانع حقیقی با توجه به سیر تکاملی و تحول و حرکت خودروها که باعث تصادف می شود غیر ممکن است. همچنین، تعداد تصادفات کاسته شده و این نمی تواند عامل نشان دهنده ای در به دست آوردن نتیجه گیری های معتبر کلی باشد. بررسی شخصی در موقعیت موجود نقاط حیاتی امکان ایجاد نتیجه گیری هایی نسبت به سیر تکاملی و تحول خودروها را نمی دهد، زیرا مولفه جاده ای فرد را که بر روی رفتار راننده اثر می گذارد فرض می کند.

وضعیت فعلی هنر دید ساختگی امکان پیگیری خودکار و تحول جزئی و موقت خودروها را می دهد. این سبب ممکن شدن مدل سازی و به دست آمدن رفتار خودرو در موقعیت های مهم و حیاتی می شود: منحنی ها، مسیر های شتاب گیری و کاهش سرعت، تقاطع ها، راه های موجی یا پیچ ها و غیره. حاشیه های ایمنی را می توان با مقایسه مدل تکاملی خودرو به صورت آزمایشی یا عملی با سیر تکاملی مورد انتظار از سوی استانداردهای طراحی فعلی به دست آورد.

هدف این مقاله تعریف ابزاری خودکار برای مدل سازی سیر تکاملی خودرو در مناطق حیاتی و بر اساس تکنیک های دید مصنوعی و نیز به دست آوردن روش شناسی برای ارزیابی و بهبود این نقاط حیاتی مهم است.

1-مقدمه

ایمنی طی سالیان زیادی همواره مورد علاقه مهندسین ترافیک و بزرگراهها بوده است و از سالها قبل در میان موارد مورد توجه و ملاحظات خاص جابجایی، آسودگی و اقتصاد عملیاتی، قرار داشته و همیشه مهم ترین نکته اولیه است. اخیرا، شناخت هزینه های زیاد بر جامعه تصادفات جاده ای، سبب ایجاد انگیزه فوق العاده ای برای درخواست طراحی بزرگراهی امن تر شده است.

یک رابطه قوی میان مختصات هندسی معکوس بزرگراهی و رخ دادن تصادفات تا مدتی شناسایی شده است. مشکل شناسایی آماری روابط مهم میان تصادفات جاده ای و طراحی هندسی بزرگراه به شکل انحصاری تری و با توجه به ویژگی های جاده ای خاص مطالعه شده است...

پیگیری خودرو در نقاط سیاه بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The personal inspection "in situ" of critical points does not permit conclusions to be obtained about the real evolution of the vehicles, since it supposes an odd road element to the normal traffic flow that affects drivers' behavior. Given such diverse problems, it is not surprising that the relationship between accidents and design features is still not known precisely. In addition, it is often necessary for countries to adopt geometric design standards developed elsewhere. The question often arises as to whether or not these standards are able to adequately predict the behavior of local drivers. The "a posteriori" analysis of accident occurrence presents important limitations, since it is impossible to know exactly the real circumstances, regarding vehicle evolution, in which the accident occurred. Besides the number of accidents is reduced and not representative to obtain general valid conclusions. The personal inspection "in situ" of critical points does not permit conclusions to be obtained about the real evolution of the vehicles, since it supposes an odd road element that affects drivers' behavior. The current state of the art of the artificial vision permits it to automatically track the spatial and temporal evolution of vehicles. This makes it possible to model and obtain the vehicle behavior at critical situations: curves, acceleration and deceleration lanes, intersections, weaving links, etc. Safety margins can be determined by comparing the experimentally obtained vehicle evolution model with the one expected from the current design standards. This paper aims firstly to describe an automatic tool for modeling vehicle evolution at critical locations based on artificial vision techniques, and secondly, to obtain a methodology for evaluating and improving these critical points

Keywords: VEHICLE TRACKING IN BLACK SPOTS
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی عمران و نقشه برداری > مقاله های مهندسی عمران و نقشه برداری و ترجمه فارسی آنها > پیگیری خودرو در نقاط سیاه (محل های علامتگذاری شده در تصادفها) با استفاده از تکنیک های دید مصنوعی با هدف بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید