دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی VANET در محیط های شهری مقیاس بزرگ


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000359 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2000359
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
150 Kb
حجم فایل فارسی :
2 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی VANET در محیط های شهری مقیاس بزرگ

عنوان انگليسي

On the Performance Evaluation of VANET Routing Protocols in Large-Scale Urban Environments (Poster)

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE Vehicular Networking Conference

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

 با قابلیت افزایش از فن آوری ارتباطات وابسته به وسایل نقلیه ، VANET ها( شبکه های Ad-Hoc وابسته به وسایل نقلیه ) شاهد توسعه ی قابل توجهی هستند. کلیدی برای ایجاد خدمات و برنامه های کاربردی ارزش افزوده، طراحی و توسعه ی پروتکل های مسیریابی می باشد. این مقاله به بررسی اثرات آن تحرک ، توپولوژی جاده ها می پردازد و نرم افزارهای شبکه ای در ارزیابی عملکرد پروتکل های مسیریابی VANET دارند. به طور خاص ، ما عملکرد سه پروتکل های مسیریابی شناخته شده و بسیار تأسیس VANET را با استفاده از تحرک واقعی از توپولوژی شهری در مقیاس بزرگ و بار شبکه تحریک کننده را از طریق به شدت مبتنی بر VANET، پرس و جوی ترافیک، نرم افزار را ارزیابی می کنیم . ما نتایج در برابر نتایج به دست آمده از آنهایی که روش های ساده ی ارزیابی پیروی می کنند و اغلب در ادبیات در دسترس است را مقایسه می کنیم. ما استدلال می کنیم که نتایج ناشی از چنین رویکرد ارزیابی واقع بینانه ای، امکان شناسایی مشکلات را به خوبی پیاده سازی در طراحی پروتکل های مسیریابی که نیاز به در نظر گرفته شدن و نشانی دادن برای دستیابی به عملکرد بهینه دارند را افزایش می دهند.

1-مقدمه

در تلاش برای مبارزه با مشکلات حمل و نقل زندگی واقعی از جمله تصادفات، ترافیک، مصرف سوخت و انتشار آلاینده، ارتباط بین خودرو (IVC) و پس از آن مفهوم شبکه های Ad Hoc (تک کاره) وابسته به وسایل نقلیه (VANET ها) به عنوان زمینه ای امیدوار کننده ی تحقیقات پدید آمده است. پیشرفت در شبکه های Ad Hoc (تک کاره) بی سیم و سیار (MANETs)، سیستم های موقعیت یاب جهانی و فن آوری های حسگر به عنوان کار زمینه ای برای توسعه برنامه های ابتکاری و خدمات وسیله نقلیه به وسیله نقلیه (V2V) [1] با پتانسیل بسیار زیادی برای بهبود ایمنی در خدمت و کیفیت رفت و آمد روزانه به کار گرفته اند.

این است که به طور گسترده ای اذعان شد، که یکی از عوامل کلیدی برای ایجاد موفقیت آمیز VANETها و ارائه راه حل های مؤثر به مشکلات فوق الذکر طراحی و توسعه از پروتکل های مسیریابی است. با این حال، با توجه به ویژگی های ذاتی محیط زیست وابسته به وسایل نقلیه [2]، پروتکل های مسیریابی سنتی برای MANETها را نمی توان برای VANETها استفاده کرد. از آن، در طول سال های گذشته تعدادی از پروتکل های جدید مسیریابی قبلاً با صراحت برای VANETها مطرح شده اند که این ویژگی های منحصر به فرد را تحت نظر گرفته اند و به اطلاعات مسیر در میان گره های وابسته به وسایل نقلیه و کنار جاده های رسیدند[3]، [4]. هدف اصلی مسیریابی در VANETها، انتقال داده ها از یک منبع تنها به یک مقصد واحد (تک پخشی) و یا به یک منطقه جغرافیایی خاص (بازیگران جغرافیایی) با استفاده از ادغام روش های چند هاپ و حمل و رو به جلوی بی سیم می باشد.

با این حال، ارزیابی اثربخشی و کارایی چنین پروتکل هایی چالش برانگیز است. بسترهای آزمون IVC مشابه [5] و [6] به طور گسترده در دسترس نیستند و به راحتی قابل دسترس باشد....

محیط های شهری مقیاس بزرگ پروتکل های مسیریابی VANET :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

With the increasing capabilities of vehicular communications technology, VANETs (Vehicular Ad-Hoc Networks) have witnessed a significant development. Key to the establishment of value-added services and applications is the design and development of routing protocols. This article studies the effects that mobility, road topology and network applications have on the performance evaluation of VANET routing protocols. Specifically, we evaluate the performance of three known and highly established VANET routing protocols by employing realistic mobility from a large-scale urban topology and imposing network load via an exemplary VANET-based, traffic query, application. We compare the results against results obtained by following the simplistic evaluation approaches often available in the literature. We argue that results stemming from such a realistic evaluation approach, increase the possibility of identifying problems as well as implications in the design of routing protocols that need to be considered and addressed for achieving optimal performance

Keywords: VANET Routing Protocols
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی VANET در محیط های شهری مقیاس بزرگ
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید