دانلود مقاله ترجمه شده پیاده سازی اترنت شبکه‌ی قطار تحمل پذیر خطا برای سرگرمی و ترافیک کنترل ترکیبی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006612 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2006612
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
399 Kb
حجم فایل فارسی :
468 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پیاده سازی اترنت شبکه‌ی قطار تحمل پذیر خطا برای سرگرمی و ترافیک کنترل ترکیبی

عنوان انگليسي

QoS of VoIP over WiMAX Access Networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Computer Science and Telecommunications

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله به بررسی روند یکپارچه سازی سیستم کنترل و سرگرمی در واگن‌های قطار می‌پردازد. هر دوی بار کنترل و سرگمری در بالای اترنت گیگابایت پیاده سازی شده اند و به هرکدام از آنها یک سرور/کنترلر اختصاصی داده شده است. بار کنترل دارای دوره‌های نمونه گیری ترکیبی است. اثبات شده است که این سیستم می‌تواند خطای یکی از کنترلرها در یک واگن را تحمل کند. در سناریوی دو واگنی، تحمل خطا در سطح کنترلر مورد مطالعه قرار گرفته است و نتایج شبیه سازی نشان می‌دهند که سیستم می‌تواند خطای سه کنترلر را تحمل کند. سیستم می‌تواند تأخیر انتها به انتهای بسته را تنظیم کند به گونه‌ای که در سناریوی شبیه سازی شده‌ی OPNET هیچ بسته‌ای از دست نمی‌رود. حداکثر بار مجاز سرگرمی برای سناریوهای تحمل خطا تعیین شده است.

1-مقدمه

سیستم‌های کنترل شبکه بندی شده (NCS) حوزه‌ای هستند که به سرعت با برنامه‌های کاربردی متفاوتی از اتوماسیون صنعتی تا سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در حال گسترش و توسعه می‌باشند [1-6]. منشأ NCS را می‌توان به CAN, PROFIBUS و PROFINET نسبت داد؛ با این حال اترنت در چند دهه‌ی گذشته به سرعت گسترش یافته است و پروتکل‌های غیرقطعی را برای جهان NCS معرفی کرده است [7-9]. اترنت یک پروتکل غیرقطعی نیست و منابع متفاوتی از تصادفی بودن دارد زیرا از دسترسی چندگانه‌ی حس حامل با تشخیص برخورد استفاده می‌شود (CSMA/CD)[10]. چنین ماهیت احتمالاتی در پیاده‌سازی‌های بلادرنگ NCS نامطلوب است تا زمانیکه تغییرات خاصی ایجاد شوند و برنامه‌های بلادرنگ اعمال شوند. فرمت بسته‌ها باید به گونه‌ای اصلاح شوند که به بعضی از بسته‌ها نسبت به سایرین، اولویت دهند...

اترنت سیستم‌های کنترل شبکه بندی شده تحمل خطا راه آهن سیستم‌های حمل و نقل هوشمند WiFi :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

 Voice over Internet Protocol is a rapid growing technology which enables the transport of voice data over Internet Protocol based networks. Voice over Internet Protocol has become a possible alternative to Public Switched Telephone Network due to its capabilities to transport voice data in the form of digital Internet Protocol packets over the TCP/IP based Internet. In parallel, a remarkable increase is happening in the deployment of IEEE 802.16 standard based WiMAX networks. This research paper investigates the performance of VoIP traffic over WiMAX networks. The impact of various voice codec schemes and statistical distribution for VoIP over WiMAX has been investigated in detail. Through various simulation experiments under realistic networking scenarios, this study provides an insight into the VoIP performance in the WIMAX networks. Parameters that indicate the Quality of Service such as delay, jitter, packet loss and MOS are analyzed in these scenarios. The simulations results indicate that better choice of voice codecs and statistical distribution have significant impact on VoIP performance in the WiMAX networks

Keywords: VoIP WiMAX ertPS and Video Codecs
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > پیاده سازی اترنت شبکه‌ی قطار تحمل پذیر خطا برای سرگرمی و ترافیک کنترل ترکیبی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید