دانلود مقاله ترجمه شده رفتار کامپوزیت های شاه تیر مسلح به الیاف فولادی هیبریدی پل با عرشه بتنی


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000230 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2000230
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رفتار کامپوزیت های شاه تیر مسلح به الیاف فولادی هیبریدی پل با عرشه بتنی

عنوان انگليسي

Composite Behaviour of a Hybrid FRP Bridge Girder and Concrete Deck

نویسنده/ناشر/نام مجله

Advances in Structural Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی



 
  چکیده

این مقاله به بررسی آزمایشگاهی رفتار شاه­تیر کامپوزیت مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی (FRP) با روکش بتنی عرشه پل می­پردازد. دو نوع اتصال برشی در این تحقیق مورد ارزیابی قرار گرفت: اول افزودنی­های رزین اپوکسی به تنهایی و دوم ترکیبی از همین مواد با بولت‌هایU  شکل فولادی می­باشد. نتایج آزمایشات حاکی از آن بود که اتصال ترکیبی رزین اپوکسی با بولت­های U شکل در مقایسه با اتصال نوع اول کاراتر هستند. برهمین اساس نمونه­ هایی با ابعاد واقعی آماده شدند. آزمایش خمش چهار به منظور تعیین رفتار تیر آهن کامپوزیت مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی در ابعاد واقعی ونقطه­ ای عرشه بتنی انجام گرفت. عملکرد کامپوزیت سختی و مقاومت بیشتری را به دنبال داشت و تیر آهن مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی پیش از گسیختگی نهایی کرنش کششی بالاتری از خود نشان داد. همچنین کاهش قابل ملاحظه­ای در کرنش فشاری بال فوقانی تیر آهن مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی مشاهده شد که در نتیجه آن از گسیختگی ناگهانی تیر جلوگیری شد. در نهایت تیر کامپوزیت در اثر شکست بتن و سپس گسیختگی برشی در بال فوقانی و جان شاه­تیر FRP دچار شکست شد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-برنامه آزمایشگاهی

1-2-خواص مصالح

2-2-آزمایش خمش استاتیک شاه­تیر FRP هیبریدی

3-2-اتصال برشی شاه­تیر FRP هیبریدی و عرشه بتنی

4-2-آزمایش تمام مقیاس شاه­تیر FRP هیبریدی عرشه بتنی

3-نتایج آزمایشات و بحث

1-3-رفتار خمشی شاه­تیر FRP هیبریدی

2-3-اتصال برشی

3-3-تیر کامپوزیتFRP با عرشه بتنی در مقیاس واقعی

4-نتیجه ­گیری
مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی کامپوزیت های الیافی عرشه بتنی رفتار کامپوزیت اتصال دهنده برشی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

This paper involves experimental investigation onto the composite behaviour of a hybrid FRP bridge girder with an overlying concrete deck. Two types of shear connections were investigated: epoxy resin adhesives alone and epoxy resin combined with steel u-bolts. The results showed that the steel u-bolts combined with epoxy resin provided a more effective connection; hence a full-size specimen was prepared based on this result. Four-point bending test was carried out to determine the behaviour of a full-scale composite hybrid FRP girder and concrete deck. The composite action resulted to a higher stiffness and strength with the hybrid FRP girder exhibiting higher tensile strain before final failure. There was a significant decrease in the compressive strain in the top flange of the FRP girder thereby preventing the sudden failure of the beam. The composite beam failed due to crushing of the concrete followed by shear failure in the top flange and web of the FRP girder

Contents

1. INTRODUCTION

2. EXPERIMENTAL PROGRAM

2.1. Material Properties

2.2. Static Bending Test of Hybrid FRP Girder

2.3. Shear Connection for Hybrid FRP Girder and Concrete Deck

2.4. Full-Scale Test of Hybrid FRP Girder with Concrete Deck

3. EXPERIMENTAL RESULTS AND DISCUSSION

3.1. Flexural Behaviour of Hybrid FRP Girder

3.2. Shear Connection

3.3. Full-Size Hybrid FRP Girder with Concrete Deck

4. CONCLUSIONS
 

Keywords: hybrid FRP fiber composites concrete deck composite action shear connector
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید