دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات دینامیک های بار بر روی میرایی سیستم های قدرت


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000177 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2000177
سال انتشار:
1995
حجم فایل انگلیسی :
637 Kb
حجم فایل فارسی :
655 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Word+Pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات دینامیک های بار بر روی میرایی سیستم های قدرت

عنوان انگليسي

Effects of load dynamics on power system damping

نویسنده/ناشر/نام مجله

Power Systems, IEEE Transactions

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

این مقاله به بررسی تعامل میان بارهای دینامیک و سیستم های قدرت می پردازد. بر اساس یک مدل کلی از بارهای دینامیک، پاسخ فرکانسی چنین باری مورد بحث قرار می گیرد. پاسخ فرکانسی سیستم هم مورد بررسی قرار می گیرد. نشان داده می شود که دینامیک های بار یک مسیر فیدبکی فراهم می کنند که می تواند بر روی میرایی نوسانات سیستم تاثیر بگذارد. این تاثیر به میزان زیادی به پارامترهای بار و ساختار سیستم بستگی دارد.  تحت برخی شرایط میرایی می تواند بهبود یابد، ولی تحت موقعیت ها ی دیگر باردینامیک ممکن است باعث کاهش میرایی  شود.  

1-مقدمه

نوسانات الکترومکانیکی در عملکرد سیستم های قدرت به هم پیوسته، همیشه نگران کننده بوده و هستند [1, 2, 3].   به دلیل افزایش تقاضا، و دشواری ساخت دستگاه های تولیدی و انتقالی جدید، سیستم ها تمایل دارند نزدیکتر به حداکثر قابلیت خود کار کنند. این افزایش در بارگذاری سیستم اغلب منجر به کاهش در میرایی الکترومکانیکی سیستم می شود.

نوسانات الکترومکانیکی در سیستم های قدرت به هم پیوسته به دلیل سوئینگ ژنراتورهای سنکرون برخلاف یکدیگر، رخ می دهد. در یک سیستم n ماشینه، n-1 مود الکترومکانیکی وجود خواهد داشت. این مودهای نوسانی ناشی از روتورهای ماشین ها هستند، که همچون بدنه هایی سخت رفتار کرده و با توجه به یکدیگر با استفاده از سیستم انتقال بین ماشین ها، برای تبادل انرژی نوسانی، نوسان می کنند[4] . انواع مختلفی از رفتار نوسانی ممکن است دیده شود. نوسانات مود محلی بین یک تک ماشین و یا گاهی بین گروه کوچکی از ماشین ها، و بقیه ی سیستم رخ می دهد. محدوده ی فرکانس های نوسانی معمول از 0.7 هرتز تا 2.0 هرتز است [3, 5]. نوع دیگری از نوسان بین گروه زیادی از ماشین ها رخ می دهد. این نوسانات ، نوسانات سیستم یا بین ناحیه ای نامیده می شوند. مودهای بین ناحیه ای عمدتا در محدوده ی 0.1 هرتز تا 0.8 هرتز هستند [3, 5].

درحالیکه مودهای محلی نسبتا خوب شناخته شده اند و می توان آنها را به خوبی تحلیل کرد، مودهای بین ناحیه ای و عواملی که بر روی آنها تاثیر می گذارند به طور کامل شناخته نشده اند. هنوز سوالاتی در مورد فرایندهای دینامیک اساسی مطرح است..

دینامیک های بار نوسانات الکترومکانیکی میرایی سیستم :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 
Abstarct

This paper explores the interaction between dynamic loads and power systems. Based on a generic model of dynamic loads, the frequency response of such loads is discussed. Also, the frequency response of the system is investigated. It is shown that the dynamics of the load provide a feedback path which can influence the damping of the modal oscillations of the system. This influence is very dependent on load parameters as well as the system configuration. Under some circumstances damping can be improved, but under other conditions dynamic load may cause a decrease in damping

Keywords: load dynamics power system damping
این برای گرایش های: مهندسی برق قدرت، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی برق با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید