دانلود مقاله ترجمه شده برنامه‌هاي بازي نمونه در تدريس مطالعات اجتماعي


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009547 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2009547
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
133 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

برنامه‌هاي بازي نمونه در تدريس مطالعات اجتماعي

عنوان انگليسي

Sample game applications in social studies teaching

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چكيده

در اين مطالعه كه بازي به عنوان روش تدريس در درس مطالعات اجتماعي مورد استفاده قرار گرفته است، مفاهيم بازي و بازي آموزشي در آموزش مطالعات اجتماعي مورد تأكيد قرار گرفته است و تأثير بازي‌ها بر پيشرفت كودك مورد بحث قرار گرفته است. نمونه مطالعه شامل 80 دانشجو است. دو برنامه ساده از ميان 20 بازي توسط محققان انتخاب شده است، كه هم منحصربه‌فرد هستند و هم متناسب با درس مطالعات اجتماعي درنظر گرفته شده‌اند. برنامه‌هاي انتخاب شده در دو بخش به لحاظ فرم و محتوي بررسي شده‌اند. نظرات دانشجويان در بخش ارزيابي گنجانده شده است. داده‌هاي جمع‌آوري شده از طريق روش بررسي مستند، بررسي شده‌اند.

1-مقدمه

آموزش مطالعات اجتماعي از آغاز بشريت به صورت رسمي و غيررسمي وجود داشته است. تجارب بدست آمده از ندگي و تجربه و دانش منتقل شده در ميان انسان‌ها از آغاز را مي‌تواند به عنوان بخش‌هايي از علوم اجتماعي تلقي كرد. براي مثال، پدري به پسرش شكار كردن ياد مي‌دهد تا زنده بماند، يا مادري به دخترش نشان مي‌دهد چگونه زندگي كند يا يادگيري از طريق تعالم با ديگران بدست مي‌آيد، همگي اين موارد تحت حوزه رشته مطالعات اجتماعي قرار مي‌گيرد. Sönmez (1999، ص 17) چنين تعريف مي‌كند كه «علوم اجتماعي بخشي از زندگي و اطلاعات پويا بدست آمده در نتيجه تجربه در زندگي، است»....

آموزش مطالعات اجتماعي بازي بازي آموزشي دانشجويان تربيت معلم :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

In this study where game has been used as a method of teaching in the social studies lesson, the concepts of game and educational game in socials studies teaching have been emphasized and the impact of games on the development of the child has been discussed. The sample of the study consists of 80 students. Two sample applications selected by the researchers among 20 games, which are both unique and considered to be suitable for the social studies lesson. The selected applications have been examined in two sections in terms of form and content. Student opinions have been included in the evaluation section. The collected data have been examined through the documentary review technique.

Keywords: social studies teaching game educational game teacher candidates
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید