دانلود مقاله ترجمه شده مشارکت والدین و توسعه ی علمی و اجتماعی کودکان در مدارس ابتدایی


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009310 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,005,000 ریال
شناسه محصول :
2009310
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
870 Kb
حجم فایل فارسی :
633 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مشارکت والدین و توسعه ی علمی و اجتماعی کودکان در مدارس ابتدایی

عنوان انگليسي

Parent Involvement and Children's Academic and Social Development in Elementary School

نویسنده/ناشر/نام مجله

Child development

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 28 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 48 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

داده های مطالعات NICHD در مورد مراقبت های اولیه از کودکان و پیشرفت جوانان (N = 1364) جهت ارزیابی خط سیر پیشرفت و توسعه ی تحصیلی و اجتماعی کودکان در کلاس اول، سوم، و پنجم بکار رفته است. مدل سازی خطی سلسله مراتبی برای بررسی ارتباطات درونی – و بین کودک در میان گزارشات مادرها و معلم ها از مشارکت والدین و امتیازات استاندارد شده برای بررسی پیشرفت کودکان، مهارتهای اجتماعی، و رفتارهای مسئله دار مورد استفاده قرار گرفته است. یافته ها نشان می دهد که با مشارکت والدین، در پیشرفت درونی کودک شاهد کاهش رفتارهای مسئله دار و توسعه در مهارت های اجتماعی هستیم، اما تغییرات در پیشرفت کودک را پیش بینی نمی کند. آنالیزهای بین – کودکان نشان می دهد که کودکان دارای والدین مشارکت پذیر، عملکرد اجتماعی بهتر و مشکلات رفتاری کمتری دارند. الگوهای مشابهی در یافته های به دست آمده از گزارشات معلم و والدین در مورد مشارکت والدین وجود دارد. پیامدهای حاصل از سیاست گزاری و عملکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مشارکت والدین :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Data from the NICHD Study of Early Childcare and Youth Development (N= 1364) were used to investigate children's trajectories of academic and social development across first, third and fifth grade. Hierarchical linear modeling was used to examine within- and between-child associations among maternal- and teacher-reports of parent involvement and children's standardized achievement scores, social skills, and problem behaviors. Findings suggest that within-child improvements in parent involvement predict declines in problem behaviors and improvements in social skills but do not predict changes in achievement. Between-child analyses demonstrated that children with highly involved parents had enhanced social functioning and fewer behavior problems. Similar patterns of findings emerged for teacher- and parent-reports of parent involvement. Implications for policy and practice are discussed.

Keywords: Social Development in Elementary School
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > مشارکت والدین و توسعه ی علمی و اجتماعی کودکان در مدارس ابتدایی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید