دانلود مقاله ترجمه شده رهبري در آموزش عالي


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008413 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2008413
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
187 Kb
حجم فایل فارسی :
512 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رهبري در آموزش عالي

عنوان انگليسي

Leadership in Higher Education

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Humanities and Social Science

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

نقش رؤساي دانشگاه در موفقيت موسسات علمي آموزش عالي، حياتي است. اين مطالعه، رويكرد رهبري رؤساي دانشگاه اوهايو را نشان مي‌دهد. اين مطالعه به بررسي و تجزيه و تحليل اين موضوع مي‌پردازد كه آيا مابين سبك‌هاي رهبري رؤساي دانشگاه و متغيرهاي مستقل سن، تعداد اعضاي هيئت علمي تحت نظارت، و تعداد سال‌هاي تجربه، تفاوتي وجود دارد يا نه. شبكه مديريتي Blake و Mouton براي اين مطالعه بكار گرفته شده است. نظريه Blake و Mouton بر اساس پنج سبك مديريتي غالب است: داده‌هاي اين مطالعه با استفاده از ابزار طراحي شده توسط محقق همراه با سبك‌هاي بررسي رهبري براي گردآدوري اطلاعات در مورد رؤساي دانشگاه، جمع‌آوري شده‌اند. اين بررسي‌ها از طريق پست ايالات متحده به آدرس دفتر رؤسا ارسال شده است. روش ANOVA براي تجزيه و تحليل داده‌ها بكار گرفته شده است. از نتايج اين مطالعه به نظر مي‌رسد كه تفاوت مستقل معني‌داري مابين سبك‌هاي رهبري و اين متغيرهاي مستقل، وجود ندارد.

1-مقدمه

توصيف رهبري به عنون يك مفهوم، مبهم و دشوار است. اين موضوع از زمان ارسطو و افلاطون موضوع انديشه و بحث بوده است (McCaffery، 2004). از آن زمان، نظريات مختلفي براي توضيح انواع مختلف سبك‌هاي رهبري، بوجود آمده‌اند. با اين وجود، تلاش براي تعريف رهبري به صورت اصطلاحي كلي، مبهم و دشوار است، اما رهبري مؤثر نسبت به اين موضوع بي‌توجه است (Bennis، 1989)....

 

رهبري رؤساي دانشگاه شبكه مديريتي :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The  role  of  academic  deans  is  critical  to  the  success  of  higher  education  academic  institutions.    This  study illustrates the leadership approach of Ohio’s academic deans.    This  quantitative study researched and analyzed whether  differences exists between the leadership styles of academic deans and the independent variables of age, number of faculty supervised, and the number of years of experience..    Blake and Mouton’s Managerial Grid was utilized for this study. Blake and Mouton theory is based on five predominate leadership styles: Data for this study was gathered using a researcher designed instrument along with the Styles of Leadership Survey to gather information  about the academic deans. The surveys were administered through U.S. mail to the deans’ office address.  ANOVA  methodology  was  used  to  analyze  the  data.    It  appears  from  the  results  of  this  study  that  no significant independent differences exist among the leadership styles and the independent variables.

Keywords: Leadership Academic Deans Managerial Grid
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید