چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟ 
             
            
        
        
            
                فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008413 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
                
                
                   
 
 
  
     
 
 
 
 
      
    
                    
                        
                        
                     
                
                     
                  
                             
                                  
       
                                      
                             
                   
                    
                         
       حجم فایل انگلیسی :     
    
                         
                             
    187 Kb  
                         
                           
              
                         
       حجم فایل فارسی :     
    
                         
                             
    512 کیلو بایت  
                         
                           
            
                 
                         
       نوع فایل های ضمیمه :     
    
                         
                             
    Pdf+Word  
                         
                           
               
                       
                            
                         
                         
   کلمه عبور همه فایلها :     
   
                         
                             
     www.daneshgahi.com    
                    
             
                         
                                
                           
                        
             
         
     
    
    
        
            
           
                   عنوان انگليسي
            
        
        
            
           
                  
            
                Leadership in Higher Education
            
            
         
     
    
        
            
               نویسنده/ناشر/نام مجله 
             
            
        
        
            
          
                 International Journal of Humanities and Social Science     
            
         
     
    
        
            
                این مقاله چند صفحه است؟
             
            
        
        
            
                این مقاله ترجمه شده  علوم تربيتی شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف  و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است 
            
         
     
 
     
   
     
    
    
        چکیده
نقش رؤساي دانشگاه در موفقيت موسسات علمي آموزش عالي، حياتي است. اين مطالعه، رويكرد رهبري رؤساي دانشگاه اوهايو را نشان ميدهد. اين مطالعه به بررسي و تجزيه و تحليل اين موضوع ميپردازد كه آيا مابين سبكهاي رهبري رؤساي دانشگاه و متغيرهاي مستقل سن، تعداد اعضاي هيئت علمي تحت نظارت، و تعداد سالهاي تجربه، تفاوتي وجود دارد يا نه. شبكه مديريتي Blake و Mouton براي اين مطالعه بكار گرفته شده است. نظريه Blake و Mouton بر اساس پنج سبك مديريتي غالب است: دادههاي اين مطالعه با استفاده از ابزار طراحي شده توسط محقق همراه با سبكهاي بررسي رهبري براي گردآدوري اطلاعات در مورد رؤساي دانشگاه، جمعآوري شدهاند. اين بررسيها از طريق پست ايالات متحده به آدرس دفتر رؤسا ارسال شده است. روش ANOVA براي تجزيه و تحليل دادهها بكار گرفته شده است. از نتايج اين مطالعه به نظر ميرسد كه تفاوت مستقل معنيداري مابين سبكهاي رهبري و اين متغيرهاي مستقل، وجود ندارد. 
1-مقدمه
توصيف رهبري به عنون يك مفهوم، مبهم و دشوار است. اين موضوع از زمان ارسطو و افلاطون موضوع انديشه و بحث بوده است (McCaffery، 2004). از آن زمان، نظريات مختلفي براي توضيح انواع مختلف سبكهاي رهبري، بوجود آمدهاند. با اين وجود، تلاش براي تعريف رهبري به صورت اصطلاحي كلي، مبهم و دشوار است، اما رهبري مؤثر نسبت به اين موضوع بيتوجه است (Bennis، 1989)....
  
         
 رهبري  رؤساي دانشگاه  شبكه مديريتي 
:کلمات کلیدی 
     
     
        Abstract
The  role  of  academic  deans  is  critical  to  the  success  of  higher  education  academic  institutions.    This  study illustrates the leadership approach of Ohio’s academic deans.    This  quantitative study researched and analyzed whether  differences exists between the leadership styles of academic deans and the independent variables of age, number of faculty supervised, and the number of years of experience..    Blake and Mouton’s Managerial Grid was utilized for this study. Blake and Mouton theory is based on five predominate leadership styles: Data for this study was gathered using a researcher designed instrument along with the Styles of Leadership Survey to gather information  about the academic deans. The surveys were administered through U.S. mail to the deans’ office address.  ANOVA  methodology  was  used  to  analyze  the  data.    It  appears  from  the  results  of  this  study  that  no significant independent differences exist among the leadership styles and the independent variables.
        Keywords:  
 Leadership  Academic Deans  Managerial Grid 
 
     
        
        
            
                
                سایر منابع علوم تربيتی در زمینه رهبری