دانلود مقاله ترجمه شده نقش توانمندسازی کارمند در پیاده سازی بهبود مستمر: شواهدی از یک مطالعه موردی روی یک شرکت خدمات مالی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008359 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
995,000 ریال
شناسه محصول :
2008359
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
258 Kb
حجم فایل فارسی :
132 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش توانمندسازی کارمند در پیاده سازی بهبود مستمر: شواهدی از یک مطالعه موردی روی یک شرکت خدمات مالی

عنوان انگليسي

The role of employee empowerment in the implementation of continuous improvement: Evidence from a case study of a financial services provider

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Operations & Production Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 18 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف : هدف این مقاله، درک نقش افزایش سطح توانمندسازی "بهبود مستمر" (CI) کارمند، یعنی دانش و درک کارکنان نسبت به CI، امکان ارتباطات باز، و حمایت از طرف محیط کاری در رابطه با CI، در پیاده ­سازی CI در گذر زمان است. طراحی/روش/رویکرد : بر اساس نظریه توانمندسازی ساختاری، محققان با استفاده از شواهد یک مطالعه موردی در یک شرکت خدمات مالی اروپایی به آزمون پرسش تحقیق می­ پردازند. داده­ ها از طریق پرسشنامه­ ها در سطح یک تیم گردآوری می­ شوند و یک دوره 2.5 ساله را با گنجاندن 780 شرکت کننده پوشش می ­دهند. یافته­ ها : یافته­ ها نشان می­ دهند که پس از انجام یک برنامه CI در این نمونه، یک افزایش قابل توجه در توانمندسازی CI کارکنان در گذر زمان وجود دارد، که از رابطه ­ای مثبت اما همراه با وقفه با سطح پیاده ­سازی CI برخوردار است. محدودیت­ ها/دلالت­ های تحقیق : می ­توان توانمندسازی CI را به شکلی پایدار ایجاد کرد و این توانمندی یک فاکتور مهم در استقرار CI در یک شرکت می ­باشد، اما مدت زمانی طول می­ کشد تا توانمندسازی منجر به تغییرات در رفتار گردد. با این حال، باید توجه داشت که این دلالت­ ها صرفا از یافته ­های تجربی حاصل از یک شرکت منفرد استخراج شده­ اند. دلالت­ های کاربردی : تامین کنندگان خدمات مالی باید در استقرار توانمندسازی CI سرمایه ­گذاری کنند و یک وقفه را در تحقق منافع قابل توجه از لحاظ سطح پیاده ­سازی CI مد نظر قرار دهند. اصالت/ارزش: این مقاله اولین مطالعه تجربی است که به بررسی رابطه بین توانمندسازی CI کارمند و پیاده­ سازی CI از یک چشم ­انداز طولی می­ پردازد.

1-مقدمه

امروزه، شرکت­ های معدودی می­ توانند از طریق حفظ وضعیت فعلی خود در محیط بازار باقی بمانند (کوفود و همکاران، 2002؛ اسوارتلینگ و الاسون، 2011). توانایی یک سازمان جهت حفظ انعطاف ­پذیری و پاسخ گویی به شرایط در حال تغییر نیازمند بهبود مستمر (CI) است، که این به یک فرهنگ شرکتی پویا منجر می­ شود که خصوصیت طبیعی آن تغییر و بهبود تدریجی است (هونگ و همکاران، 2014)....

 

 

خدمت توانمندسازی کارمند بهبود مستمر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Purpose –The purpose of this paper is to understand the role of increasing employees’ level of continuous improvement (CI) empowerment, i.e. employees’ knowledge and understanding of CI, the possibility of open communication and support from the work environment regarding CI, in the implementation of CI over time.

Design/methodology/approach –Based on the theory of structural empowerment, the authors test the research question using evidence from a case study in a European financial services provider. Data are gathered with questionnaires on a team level and cover a period of 2.5 years including 780 participants.

Findings –The findings show that after conducting a CI program me in the case, there is a significant increase in employees’ CI empowerment over time, which has a positive but time-lagged relationship with the level of CI implementation.

Research limitations/implications –Implications are that CI empowerment can be created sustainably and is an important factor in establishing CI in a company, but that it takes time until empowerment leads to changes in behaviour. However, it has to be considered that these implications are solely derived from empirical results from a single company.

Practical implications –Financial service providers should invest in establishing CI empowerment and consider a delay in realising measurable benefits in terms of the level of CI implementation.

Originality/value –This paper is the first empirical study to examine the relationship between employee CI empowerment and the implementation of CI from a longitudinal perspective.

Keywords: Service Case study Continuous improvement
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > نقش توانمندسازی کارمند در پیاده سازی بهبود مستمر: شواهدی از یک مطالعه موردی روی یک شرکت خدمات مالی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید