دانلود مقاله ترجمه شده فلسفه برای کودکان، روشی ایده آل برای شبیه سازی مهارت های فکری


چطور این مقاله روانشناسی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008332 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله روانشناسی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2008332
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
128 Kb
حجم فایل فارسی :
28 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فلسفه برای کودکان، روشی ایده آل برای شبیه سازی مهارت های فکری

عنوان انگليسي

The Philosophy for Children, an Ideal Tool to Stimulate the Thinking Skills

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia-Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده روانشناسی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

با ارائه این مقاله در واقع هدف مان تاکدی بر این موضوع است که چگونه یک فرد که در حوزه ای از فلسفه بکارگرفته شده ، برای مثال فلسفه ی برای کودکان، می تواند به فرآیند بهبود اندیشه ی جوانان کمک کند. پیشنهاد ما فلسفه را آنطور که مردم درک کرده اند بیان نمی کند بلکه آن را فردی در نظر گرفته که عاری از هر گونه تفکر پیش ساخته است: حال به دنبال رسیدن به مرحله ی فلسفی کردن هستیم. این امر تنها خصیصه ی افرادی نیست که  خودشان را «فیلسوف می دانند» بلکه معمولاً ماهیت این دسته از افراد به شمار می آید. شاید در این مقاله بتوانیم نشان دهیم که فلسفه برای کودکان چگونه روشی فوق العاده برای ذهن جوانان و قالبی موثر از تحقیقات برای اثباتی جهانی است.

-1مقدمه

در مطالعه قبلی خود که در کنفرانس آموزش جهانی 2010 ارائه شد به این نتیجه رسیدیم که نقشه فلسفه در فرآیند اطلاح آموزشی، آموزش حرفه ای متخصصان در سا های آتی و شهروندی معقول در جامعه ای مردمی بسیار گسترده است. همچنین سعی کردیم از تحلیل مقایسه ای برای چگونگی درک و ارزش گذاری این نوع فلسفه با توجه به انواع مختلف آن ارائه کردیم. نتایج اولیه ما این فلسفه بود و دیگر عناصر پیامدهای فرهنگی جهانی موقعیتی برتر در سیستم های آموزشی پیشرفته دارند. متاسفانه دیگر نتایج به دست آمده در سیستم آموزشی رمانی فلسفه ای است که به ندرت به ایجاد شهری خوب کمک می کند. دو نوع دولیل شناختیم که مسئول این امر هستند که سیستم آموزشی ما به خوبی درک نمی کند که این فلسفه پیشینه ای کاملاً روشن برای درک مشکلات علوم، فناوری و اجتماعی است. از یک طرف دریافتیم که هم محرک های اصلاحات مدارس در رومانی و نیز متخصصان دراین حرفه طرفدار کاربرد این رویکرد فلسفی نیستند: هدف اصلی این فعالیت های عقلی برای بهبود و تجلیل از عقل انسان است. از طرف دیگر نتیجه گرفتیم که فیلسوف های ما توجه کمی به مشکلات و آموزش عامه دارند و فقط سعی می کنند در تحقیقاتی که مربوط به مسائل نسبتاً انتزاعی بپردازند… 


 

فلسفه برای کودکان آموزش اندیشیدن :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

With the present paper, we intend to actually emphasize how a subject in a field applied to philosophy, the philosophy for children, could contribute to the process of the development of youth’s thinking. Our proposal does not envisage philosophy as most of the people understand it, as a body void of prefabricated ideas: we are approaching the act of philosophizing. This is not the exclusive property of those who call themselves “philosophers”, but it is typical to the human nature. We would like to show how the philosophy for children could represent an excellent exercise for the young mind, an effective form of research of world’s grounds.

Keywords: Philosophy Philosophy for children Teaching for thinking
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله روانشناسی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > روانشناسی > مقاله های روانشناسی و ترجمه فارسی آنها > فلسفه برای کودکان، روشی ایده آل برای شبیه سازی مهارت های فکری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید