دانلود مقاله ترجمه شده فراتر از مربیگری (رویکردی نوین در مربیگری تحقیقات دانشجویی در مقطع کارشناسی)


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008002 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2008002
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
460 Kb
حجم فایل فارسی :
385 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فراتر از مربیگری (رویکردی نوین در مربیگری تحقیقات دانشجویی در مقطع کارشناسی)

عنوان انگليسي

Beyond one term of mentoring: A new approach to the research mentorship of undergraduate students

نویسنده/ناشر/نام مجله

Elsevier, International journal of nursing sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

پیشینه: برنامه مربیگری تحقیقات دانشجویی در دوره کارشناسی (URMP) در دانشکده پرستاری دانشگاه پیتزبورگ (UPitt) در سال تحصیلی 2009-2008 پیش‌بینی و به اجرا گذارده شد تا بدین وسیله دانشجویان مقطع کارشناسی در فعالیت‌های آموزشی خود، تحقیق و پژوهش را زودتر تجربه کنند. علاوه بر این، برنامه مربیگری تحقیقات دانشجویی در دوره کارشناسی، روشی برای حفظ و نگهداری دانشجویان فعلی و جذب متقاضیان مقطع دبیرستان به دانشکده پرستاری، محسوب می‌گردد.

روش: این مقاله موارد زیر را ارائه می‌دهد: (1) ذهنیت بخشی به برنامه مذکور و نیز اهداف، اجرا و نتایج آن با استفاده از آمار توصیفی و (2) نقاط قوت برنامه و نیز فرصت‌های کسب شده و درس‌های آموخته شده از اجرای این برنامه.

نتایج: این برنامه نشان‌دهنده توفیق در ترغیب دانشجویان به پیوستن در امور پژوهشی است. تاکنون در 3/63 الی 7/75 درصد دانشجویان شرکت‌کننده، کسب مهارت‌های پژوهشی مختلف از طریق برنامه مربیگری تحقیقات دانشجویی در دوره کارشناسی، گزارش شده است. به علاوه، دانشجویان شرکت‌کننده در برنامه مربیگری تحقیقات دانشجویی در دوره کارشناسی دارای سابقه شرکت در کنفرانس‌ها و برقراری رابطه نزدیک با مربیان بوده‌اند. در واقع 97 درصد این دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بوده‌اند. همچنین غالب این دانشجویان (7/85 درصد) گزارش داده‌اند که این تجربه تحقیقاتی حتی چیزی بیش از انتظاراتشان را برآورده ساخته و از آن بسیار راضی بوده‌اند.

نتیجه‌گیری: دانشجویان در برنامه مربیگری تحقیقات دانشجویی در دوره کارشناسی بر خلاف کلاس درس سنتی که فشار ناشی از کسب نمره در پایان ترم را در پی دارد، می‌توانند از یادگیری تجربی، انگیزه مشارکت و یک رابطه مربیگری بهره‌مند شوند.      

1-مقدمه

1. پیشینه و زمینه تحقیق

این موضوع که دانشجویان پرستاری در مقطع کارشناسی تا چه اندازه درگیر امر تحقیق و پژوهش هستند، به دفعات مورد تأکید و توجه واقع شده است. به زعم ویسی و دی مارکو [1]، وجود پرستار برای اجرای اقدامات مبتنی بر شواهد (که برای محقق ساختن اقتضائات محیط پویای بهداشت و درمان ضروری هستند) حیاتی است. به علاوه، مرکز صلاحیت پرستاری امریکا [2] و کمیته مشترک [3] ضمن درخواست بکارگیری فعالیت مبتنی بر تحقیق به عنوان بهترین شیوه، تلفیق شیوه‌های مبتنی بر شواهد در بستر محیط بیمارستانی را نیز توصیه می‌کنند. در نتیجه توسعه مهارت‌ها و شیوه‌های پژوهشی برای پرستاران بالینی به طور فزاینده شیوع بیشتری پیدا کرده است [4]. هر چند بیشتر برنامه‌های دوره کارشناسی پرستاری از طریق اجباری کردن اخذ یک درس پژوهشی، بر آماده سازی دانشجویان برای بکارگیری تحقیقات تمرکز دارند [5]، اما آموزش‌های تحقیقاتی ارائه شده در خلال این واحدهای درسی، گاهاً ناکافی بوده و در فعالیت‌های بالینی به میزان لازم به کار نمی‌آیند [1]...

مربیگری پرستاری مقطع کارشناسی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Background: The Undergraduate Research Mentorship Program (URMP) at the University of Pittsburgh (UPitt), School of Nursing (SoN) was envisioned and implemented in the 2008e2009 academic year to expose undergraduate students to research early in their college educational experiences. Moreover, the URMP is a method to retain current students and attract new high school applicants to the SoN. Methods: This article presents (1) the program's conceptualization, objectives, implementation, and outcomes using descriptive statistics and (2) the strengths of the URMP as well as the opportunities gained and lessons learned through conducting the program. Results: The program has shown success in attracting students to get involved in research. To date, 63.3%e75.7% of participating students reported gaining various research skills from the URMP. Additionally, URMP students have reported participating in conferences and creating close relationships with their mentors; indeed, 97% of these students are interested in pursuing a graduate education. Moreover, the majority of URMP student participants (85.7%) have reported that not only the research experience met or exceeded their expectations, but also they were very satisfied with the research experience. Conclusion: Through the URMP, unlike a traditional didactic class, students can benefit from experiential learning, incentives to participate, and a mentoring relationship without the added pressure of obtaining grades at the end of the term.

Keywords: Mentorship Research Nursing Undergraduate
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > فراتر از مربیگری (رویکردی نوین در مربیگری تحقیقات دانشجویی در مقطع کارشناسی)
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید