دانلود مقاله ترجمه شده بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007616 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2007616
سال انتشار:
1982
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
294 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم

عنوان انگليسي

Managing by values: Cultural redesign for strategic organizational change at the dawn of the twenty‐first century

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Management Development

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 18 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 24 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

سیستم باور ها و ارزش ها که یک مدل را برای مدیریت و سازمان ها در طول قرن بیستم شکل داد امروزه به اندازه کافی خوب نیست. به منظور نگه داشتن تابع کسب و کار به صورت خوب و رقابت پذیر در بازارهایی که به طور فزاینده ای دارای رویکردی جهانی، پیچیده ، تقاضای حرفه ای ، تغییرات ثابت و گرایش به سمت کیفیت و رضایت مشتری دارند، یک مدل جدید مورد نیاز است. در این مقاله ، ما مطرح می کنیم که هم مدیریت بوسیله ابزار  و هم مدیریت بوسیله اهداف متاسفانه نتایج ناکافی به همراه دارد. در مقابل، به نظر می رسد که تشریح یک رویکرد جدید ، تحت  مفهوم مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار رهبری استراتژیک یک رویکرد جدید و نو ظهور باشد. این مقاله این رویکرد را مطرح می کند و در مورد پیاده سازی مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار برای بازطراحی فرهنگ سازمان ها و آماده کردن آنها برای هزاره بعدی بحث می کند.

1-مقدمه

سیستم باورها و ارزش ها که یک مدل را برای مدیریت و سازمان ها در طول قرن بیستم شکل داد امروزه به اندازه کافی خوب نیست. به منظور نگه داشتن تابع کسب و کار به صورت خوب و رقابت پذیر در بازارهایی که به طور فزاینده ای  دارای رویکردی جهانی، پیچیده ، تقاضای حرفه ای، تغییرات ثابت و گرایش به سمت کیفیت و رضایت مشتری دارند، یک مدل جدید مورد نیاز است.

مدل قدیمی، بر مبنای کنترل سلسله مراتبی کارکنان باید بدون شک در بر گیرنده شیوه های جدید تفکر و انجام کارها با توجه به یک فرهنگ جدید باشد. این فرهنگ باید، مکانیزم های اثربخش نظارت بالا-پایین بر نتایج را حفظ کند اما رهبران ممکن است بخواهند یک انتخاب استراتژیک داشته باشند و نه کنترل، اما ارتقا دادن پتانسیل شخصی و حرفه ای هر یک از اعضای سازمان مورد انتظار است.

رشد قارچ گونه مقالات و کتاب های جدید در زمینه مدیریت نشان می دهد که تعدا کمی به صورت نظری با گزاره های ذکر شده در قسمت بالا موافق  هستند. عناوینی مانند " کیفیت جامع" ، " سازمان های یادگیرنده" ، " بهبود مستمر" ،" برنامه ریزی در لحظه:،" مدیریت ناب" ، " باز مهندسی فرآیند کسب و کار" ، " و بسیاری از مفاهیم دیگر در محدوده مدیریت هستند. این به این دلیل است که آنچه که مشخص نیست این است که چگونه این مفاهیم در عرصه فروش به ذینفعان متعدد ( سهامداران ، مدیران ، اتحادیه ها ، کارکنان و غیره ) عملیاتی می شوند. به طور خاص ، سهامداران امیدوارند تا درک درستی از ارزش ها و باور های نیازمند تغییر بدست آورند، چگونه و چه زمانی فرآیند اولیه باید تغییر کند،  چقدر به آن نیاز داریم و کدامیک از همه مهم تر است، چگونه این مهندسی مجدد فرهنگی را بدون ایجاد آسیب مدیریت کنیم، و یک جو خطر آفرین و ریسک های بزرگ را ایجاد کنیم. رهبران و نقش آفرینان در فرآیند تغییر چگونه می توانند اطمینان حاصل کنند که همه سهامداران فرصت های جذاب را برای احیای مجدد و بهبود موقعیت به خوبی درک کرده اند....

تغییر سازمانی تغییر سازمانی استراتژیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The system of beliefs and values that shaped the model for management and organizations during the twentieth century is just not good enough today. In order to keep a business functioning well and competing successfully in markets that are increasingly more global, complex, professionally demanding, constantly changing and oriented towards quality and customer satisfaction a new model is needed. In this paper, we will propose that both management by instructions and management by objectives today give notoriously inadequate results. By contrast, description of a new approach, labeled management by values (MBV), seem to be emerging as a strategic leadership tool. The paper outlines this approach and discusses the implementation of MBV as a tool to redesign culture in organizations and prepare them for the next millennium

Keywords: Managing by values
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید