دانلود مقاله ترجمه شده تأثیر آشکار و ضمنی حمایت مالی در ورزش


چطور این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007598 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
710,000 ریال
شناسه محصول :
2007598
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
693 Kb
حجم فایل فارسی :
573 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تأثیر آشکار و ضمنی حمایت مالی در ورزش

عنوان انگليسي

The explicit and implicit impact of sport sponsorship

نویسنده/ناشر/نام مجله

Marketing Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

حمایت مالی یکی از مؤثرترین ابزارهای ارتباطی بازاریابی است و در پژوهش‌های بازاریابی مورد تحلیل گسترده‌ای قرار گرفته است. این مطالعه روی ترکیب روش‌های ارزیابی آشکار و ضمنی در مورد مجموعه‌ی مشخصی از حامیان مالی اصلی رویدادهای ورزشی بزرگ متمرکز شده تا اثربخشی فعالیت‌های حمایت مالی را تعیین کند. طبق نتایج به دست آمده ادراک برند تقویت شده روی حمایت مالی از ورزش براساس پردازش اطلاعات آشکار و ضمنی نقش دارد.

1-مقدمه

حمایت مالی یکی از اثربخش‌ترین ابزارها در روابط بازاریابی یکپارچه است؛ هزینه‌های جهانی حمایت مالی تا 5.1 درصد رشد یافته و به 4.6 میلیارد دلار ایالات متحده در سال 2011 رسیده و انتظار می‌رود که تا سال 2012، 4.9 درصد افزایش یافته و به 51 میلیارد دلار برسد (IEG، www.sponsorship,com) .

حمایت مالی ورزشی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در بازار حمایت مالی همچون بازی‌های المپیک یا جام جهانی فیفا است که میلیون‌ها تماشاگر را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده و برای شرکت‌های برند مدار یا مدیران برند که به دنبال ایفای نقش در این رویدادها هستند تا از حمایت مالی خودشان کسب سود نمایند، بسیار ارزشمند است....

بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Sponsorship is considered to be one of the most effective marketing communication tools and has been extensively analyzed in marketing research. The study presented here focuses on a combination of explicit and implicit measurement methods with regard to a set of selected main sponsors of a major sporting event to assess the effectiveness of sponsoring activities. The results suggest an enhanced brand perception impact of sport sponsorship based on explicit and implicit information processing

Keywords: Sponsorship marketing
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید