دانلود مقاله ترجمه شده مطالعه تغییر شکل دائم و توزیع دانه بندی خرده سنگ دانه‌ای روسازی


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006530 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2006530
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
655 Kb
حجم فایل فارسی :
833 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مطالعه تغییر شکل دائم و توزیع دانه بندی خرده سنگ دانه‌ای روسازی

عنوان انگليسي

Study of Permanent Deformation and Granulometric Distribution of Graded Crushed Stone Pavement Material

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Engineering

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مشکلات ساختاری روسازی با تغییر شکل ارتجاعی و دائمی ارتباط دارند که در عمر روسازی انباشته می‌گردند. انتخاب مصالح برای اساس و زیر اساس به منظور عملکرد خوب روسازی اهمیت دارد. انتخاب دانه بندی مصالح دانه‌ای خرد شده در کاهش تغییر شکل دائمی اهمیت دارد، اما در عمل متداول نیست. به این منظور، مطالعه حاضر تلاش دارد نشان دهد که توزیع اندازه مصالح دانه‌ای غیر چسبنده می‌تواند بر ساختار روسازی اثر بگذارد. به این دلیل، دو نوع مشابه از خرده سنگ گرانیت- نایس (گنیس) در دو منحنی دانه بندی مجزا برای نمونه‌های 20×10 از طریق تکرار آزمایش تغییر شکل دائمی بارگذاری سه محوری و با استفاده از 9 جفت تنش متفاوت با فرکانس یک و دو هرتز برای چرخه بارگذاری بزرگتر از 150/000 مطالعه گردید تا پارامترهای فرو ریختگی و مدل گیمارانش پیش بینی شوند. انواع منحنی‌های دانه بندی در هر دو ماده مشابه بوده و بر مبنای روش فولر و روش بیلی می‌باشند. این مقاله، پارامترهای جدید مدل گیمارانش و لزوم توجه به تحلیل توزیع دانه بندی در ساختار سنگ برای لایه‌های اساس و زیر اساس دانه‌ای را نشان می‌دهد.

1-مقدمه

راه‌ها و بزرگراه‌ها برای جامعه و اقتصاد، هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی حیاتی هستند. روند تکاملی خودروها منجر به ایجاد خودروهای سریع تر و سنگین تر شده است و رشد اقتصادی، گردش بیشتر خودروها یعنی رشد ترافیک را ایجاد کرده است که بدین معنی است که نیاز به مطالعه عملکرد روسازی بیش از پیش وجود دارد...

تغییر شکل دائم فرو ریختگی خرده سنگ دانه‌ای :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The pavement's structural distresses are linked to resilient and permanent deformations, which are accumulated during the pavement lifetime. The material choice for base and sub-base is important to have a good performance of the pavement. Crushed granular material particle size selection is important to decrease permanent deformation, but it is not common to practice. In order to this information, the present study aims show that the distribution of unbound granular material particle size can affect the structure of the pavement. For this purpose, two similar types of granite-gneiss crushed stone were studied in two distinct granulometric curves in specimens 10x20 cm by repeated triaxial loading permanent deformation tests using nine pairs of different stresses at a frequency of 1 and 2 Hz for load cycles greater than 150.000 to predict the shakedown and the Guimarães model parameters. The different granulometric curves are similar for both materials and based on Fuller method and the Bailey method. The article shows new parameters of Guimarães model and the necessity of attention to granulometric distribution analysis of the stone skeleton for granular base and sub-base layers

Keywords: permanent deformation shakedown graded crushed stone
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید