دانلود مقاله ترجمه شده هستی شناسی مدل تجارت الکترونیک برای مدلسازی تجارت الکترونیک


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2006112 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2006112
سال انتشار:
2002
حجم فایل انگلیسی :
114 Kb
حجم فایل فارسی :
69 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

هستی شناسی مدل تجارت الکترونیک برای مدلسازی تجارت الکترونیک

عنوان انگليسي

An e-Business Model Ontology for Modeling e-Business

نویسنده/ناشر/نام مجله

15th Bled Electronic Commerce Conference

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

.

چکیده

پس از تشریح این مسأله که چرا مدیران تجاری و دانشگاهیان باید رویکرد دقیقی را در قبال مدل های تجارت الکترونیک اتخاذ نمایند، به تبیین مدل تجارت الکترونیک جدیدی می پردازیم. شرکت ها با کمک مدل های تجاری می توانند مطالب بیشتری را درباره ی جنبه های مختلف تجارت الکترونیک بیاموزند، این مطالب را با یکدیگر مبادله نموده و به تغییر، ارزیابی و یادگیری بیشتری در این زمینه مبادرت نمایند. هستی شناسی عمومی مدل تجارت الکترونیک (تعریف دقیقی از مسائل تجارت الکترونیک و وابستگی های درونی آنها در مدل تجارت شرکت) که در این مقاله ارائه نموده ایم، زیر بنای توسعه ی ابزارهای مفید و متنوع برای مدیریت تجارت و مهندسی الزامات سیستم اطلاعاتی محسوب می شود. هستی شناسی مدل تجارت الکترونیک مبتنی بر مرور ادبیات پژوهشی گسترده و توصیف منطق "سیستم کسب و کار" است و به عصر اینترنت اهمیت می دهد. این مقاله بر چهار عنصر اصلی؛ یعنی نوآوری تولید، مدیریت زیر ساخت، رابطه با مشتری و جنبه‌های مالی استوار است. بنابراین این عناصر بیشتر مورد تحلیل قرار می گیرند.

1-مقدمه

بعد از ترکیدن حباب بازار سهام .com در سال 2000/2001، "مدل تجارت الکترونیک" مطرح شد. که این مسأله همانگونه که ما هم در این مقاله نشان می دهیم، صحت ندارد. مسلماً، مشاوران، مدیران، دانشگاهیان و محققان به اشتباه از این واژه استفاده نموده اند و به ندرت به ارائه ی مفهوم واقعی این واژه در حین بحث از مدل های تجارت الکترونیک پرداخته اند. این امر باعث تضعیف و بی اعتباری این مفهوم شده است. اما معتقدیم که دانشگاهیان و مدیران به بررسی دقیق تر این واژه پرداخته اند. تعریف دقیق تر مدل های تجارت الکترونیک به شرکت ها در جهت اجرای راهبردهای تجارت الکترونیک کمک نموده و امکان سنجش، ارزیابی، تغییر و  گاهی اوقات حتی دستکاری شبیه سازی کسب و کارشان را فراهم می کند...

تجارت الکترونیک مدلسازی هستی شناسی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

After explaining why business executives and academics should consider thinking about a rigorous approach to e-business models, we introduce a new e-Business Model Ontology. Using the concept of business models can help companies understand, communicate and share, change, measure, simulate and learn more about the different aspects of e-business in their firm. The generic e-Business Model Ontology (a rigorous definition of the e-business issues and their interdependencies in a company’s business model), which we outline in this paper is the foundation for the development of various useful tools for e-business management and IS Requirements Engineering. The e-Business Model Ontology is based on an extensive literature review and describes the logic of a “business system” for creating value in the Internet era. It is composed of four main pillars, which are product innovation, infrastructure management, customer relationship and financials. These elements are then further decomposed.

Keywords: e-Business Modeling Ontology
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید