دانلود پاورپوینت پایان نامه رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید الکترونیکی مشتریان

این پایان نامه رشته مدیریت به بررسی تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی می پردازد. تجارت الکترونیکی عبارت است از فرآیند خرید، فروش، انتقال یا مبادله محصولات، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتر متصل به اینترنت. مطالعات انجام شده نشان می دهد که تجارت الکترونیکی به طور چشمیگیری رو به توسعه می باشد و یافتن تحقیقات زیادی که دست به شناسایی و کشف فاکتورهای تاثیر گذار بر نگرشها و رفتارهای خریداران آنلاین می زنند، تعجب آور نباشد. چنین بینش هایی مفسرین را بر آن داشته تا این گونه استدلال کنند که ایجاد جو وفاداری الکترونیکی ابتدا به توسعه اعتماد مصرف کننده به عرضه کننده بستگی دارد. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت فایل powerpoint دانلود نمایید.
قیمت : 1,195,000 ریال
شناسه محصول : 2008826
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات فارسي : 42
نوع فایل های ضمیمه : powerpoint
حجم فایل : 814 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پاورپوینت پایان نامه رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید الکترونیکی مشتریان

چکیده

این پایان نامه رشته مدیریت به بررسی تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی می پردازد. تجارت الکترونیکی عبارت است از فرآیند خرید، فروش، انتقال یا مبادله محصولات، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتر متصل به اینترنت. مطالعات انجام شده نشان می دهد که تجارت الکترونیکی به طور چشمیگیری رو به توسعه می باشد و یافتن تحقیقات زیادی که دست به شناسایی و کشف فاکتورهای تاثیر گذار بر نگرشها و رفتارهای خریداران آنلاین می زنند، تعجب آور نباشد. چنین بینش هایی مفسرین را بر آن داشته تا این گونه استدلال کنند که ایجاد جو وفاداری الکترونیکی ابتدا به توسعه اعتماد مصرف کننده به عرضه کننده بستگی دارد. می توانید این تحقیق رشته مدیریت را به صورت فایل powerpoint دانلود نمایید.

مقدمه

ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺳﺮﯾﻊ در دﻧﯿﺎي اﻣﺮوز، ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ را ﺑﺎ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ رو ﺑﻪ رو ﮐﺮده اﺳﺖ، اﻣﺎ در اﯾﻦ ﻣﯿﺎن، ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎﯾﯽ ﻣﻮﻓﻖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ، ﺑﻪ ﮐﻤﮏ اﺑﺰارﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ و ﻓﻨﺎوريﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ، از ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي اﯾﺠﺎد ﺷﺪه، ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ. ﻣﺤﯿﻂ ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﮐﻪ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺳﺖ، اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﯽدﻫﺪ ﺗﺎ ﺑﺮاي ﺟﺴﺘﺠﻮي اﻃﻼﻋﺎت و ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت، از ﻃﺮﯾﻖ ارﺗﺒﺎط ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﺎ ﻓﺮوﺷﮕﺎهﻫﺎي اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ اﻗﺪام ﮐﻨﻨﺪ. اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎي ﮐﻮﭼﮏ ﻫﻢ، ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﻨﺪ.  

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ، آﻣﺎرﻫﺎ، ﻧﺸﺎن از اﻓﺰاﯾﺶ روز اﻓﺰون ﺗﻌﺪاد ﮐﺎرﺑﺮان و اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ دارد. ﺑﺎ اﯾﻦ ﺣﺎل، ﻋﺎﻣﻪ ﻣﺮدم، در اﻧﺠﺎم ﻣﻌﺎﻣﻼت از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﻧﮕﺮاﻧﯽﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ دارﻧﺪ. ﻋﻤﺪه اﯾﻦ ﻧﮕﺮاﻧﯽﻫﺎ، ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ اﻣﻨﯿﺘﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، از ﻟﺤﺎظ اﻓﺸﺎي اﻃﻼﻋﺎت ﺷﺨﺼﯽ و ﻣﺎﻟﯽ و ﻧﯿﺰ ﻧﺎ اﻣﻦ ﺑﻮدن ﺗﺮاﮐﻨﺶ ﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﺮﻣﯽﮔﺮدد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ راﻫﮑﺎرﻫﺎﯾﯽ ﺟﻬﺖ ﮐﺎﻫﺶ ﻧﮕﺮاﻧﯽ و اﻓﺰاﯾﺶ اﻋﺘﻤﺎد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﺷند.

در این تحقیق به مباحثی که در زیر مطرح شده، پرداخته شده است.

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف پژوهش

سوالات تحقیق

فرضیات تحقیق

پیشینه تحقیق داخلی

پیشینه تحقیق خارجی

جامعه و نمونه آماری

روش تحقیق

ابزار جمع آوری اطلاعات

تحلیل آماری توصیفی

تحلیل عاملی تاییدی

نتایج فرضیات تحقیق

محدودیت های تحقیق

پیشنهادات پژوهشی

 

Keywords: تجارت الکترونیک خرید الکترونیکی سرویس دهی آنلاین وب سایت خرید
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. [ برچسب: ]

Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > گرایش ها > مدیریت بازاریابی > محصولات قابل دانلود مدیریت بازاریابی > پروژه های آماده مدیریت بازاریابی > پاورپوینت پایان نامه رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه بین سرویس دهی آنلاین، اعتماد و قصد خرید الکترونیکی مشتریان