دانلود مقاله ترجمه شده بررسی میان فرهنگی تاثیرات فریم های تبلیغاتی بر روی پاسخ مصرف کنندگان: مقایسه چین و پاکستان


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005395 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2005395
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
625 Kb
حجم فایل فارسی :
279 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی میان فرهنگی تاثیرات فریم های تبلیغاتی بر روی پاسخ مصرف کنندگان: مقایسه چین و پاکستان

عنوان انگليسي

Cross-cultural examination of the effects of promotional framing on consumers’ responses: A comparison of China and Pakistan

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Business Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

اگرچه مطالعات زیادی بر روی تاثیر انواع مختلف تبلیغات فروش بر روی پاسخ مشتری انجام شده است، تعداد کمی تاثیرات فریم های فروش آنلاین بر روی واکنش مشتری ها از دیدگاه بین فرهنگی را مورد بررسی قرار داده است. بنابراین، این مطالعه چگونگی کاهش تاثیر تفاوت های بین فرهنگی یکی بخر یکی رایگان ببر و خرید دو تا و پنجاه درصد تخفیف بر روی واکنش مشتری ها در چین (با اجتناب از عدم قطعیت پایین تر) و پاکستان (اجتناب از عدم قطعیت بالاتر) را مورد بررسی قرار می دهد. بر اساس تئوری تاثیر فریم تبلیعاتی، بررسی تجربی در این دو کشور نشان داد که افرادی با حس اجتناب از عدم قطعیت بالاتر (در برابر کسانی که حس اجتناب از عدم قطعیت پایین تر دارند) خرید یکی بخر یکی رایگان ببر را در مقایسه با دوتا بخر و پنجاه درصد تخفیف تبلیعاتی بگیر ترجیح می دهند. یکی بخر یکی رایگان ببر، هم در پاکستان و هم در چین، منجر به درک کیفیت و قصد خرید بالاتر از طرف مشتری در مقایسه با دوتا بخر و پنجاه درصد تخفیف تبلیغاتی بگیر می شود در حالی که یکی بخر یکی رایگان ببر و دوتا بخر پنجاه درصد تخفیف بگیر بر روی ریسک درک شده، کیفیت درک شده، ارزش درک شده و قصد خرید بصورت معنی داری در پاکستان در مقایسه با چین بالاتر بود. علاوه بر این، مطالعه ارتباط منفی ریسک درک شده با ارزش درک شده، ارتباط مثبت کیفیت درک شده با ارزش درک شده و رابطه مثبت ارزش درک شده و قصد خرید را از نظر داده های بین فرهنگی مورد تایید قرار داد. این مطالعه دیدگاه های جدید در رابطه با تاثیرات تبلیغات فروش آنلاین بر روی واکنش های مشتری با در نظر گرفتن تفاوت های فرهنگی را نشان داد. یافته های ما کاربردهایی برای مدیران سازمان های چند ملیتی به منظور طراحی استراتژی های تبلیغات فروش آنلاین دارد.

1-مقدمه 

تبلیغات فروش به عنوان ابزاری مهم برای بازاریان بصورت رو به رشدی مورد بررسی قرار گرفته است (چاهاروسوقی و یاسوری 2012). تبلیغات فروش در انوع مختلف در مسیرهای مختلف در نظر گرفته می شود که منجر به واکنش های مختلف مشتری ها می شود (مثال، کرسپو المندروس، دل باریو گارسیا و الکانترا پیلار 2015، پاچکو و رحمان 2015) و به عنوان فریم های تبلیغاتی تعریف می شود. یکی بخر یکی رایگان ببر (تبلیغ ارزش افزوده) و دوتا بخر پنجاه درصد تخفیف بگیر (تبلیغ افزایش ارزش) (گیلبرت و جاکاریا 2002) در محیط های آنلاین و آفلاین بسیار رایج مورد استفاده قرار می گیرند. تا جایی که نویسنده اطلاع دارد، مطالعات کمی سیستماتیک و واضح این دو نوع از تبلیغات را در محیط آنلاین با هم مورد مقایسه قرار داده است، اگرچه تعدادی مطالعه مرتبط در محیط های سنتی وجود دارد... 
فریم های تبلیغاتی؛ پاسخ مصرف کننده فرهنگ چین پاکستان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Although extensive studies have focused on the impact of different types of sales promotions on consumers’ responses, few studies examined the effects of online sales promotional framing on consumers’ responses from cross-cultural perspective. Therefore, this study explored how cross-cultural differences moderated the effects of buy one get one free and buy two get fifty percent off promotion on consumer responses across China (lower uncertainty avoidance) and Pakistan (higher uncertainty avoidance). Based on the promotional framing effect theory, an empirical investigation across these two countries revealed that people with higher uncertainty avoidance (vs. lower uncertainty avoidance) prefer buy one get one free to buy two get fifty percent off promotion. Buy one get one free will lead to higher consumer perceived quality and purchase intention than buy two get fifty percent off promotion in both Pakistan and China, while the impact of buy one get one free and buy two get fifty percent off on perceived risk, perceived quality, perceived value and purchase intention are significantly larger in Pakistan than in China. In addition, the study verified the negative perceived risk-perceived value link, positive perceived quality-perceived value link and positive perceived value-purchase intention link from cross-cultural investigated data. The study provides new insights into the effects of online sales promotions on consumers’ responses considering cultural differences. Our findings have implications for multinational corporate managers to design appropriate online sales promotions strategies


Keywords: Cross-culture Uncertainty avoidance Perceived risk Perceived quality Perceived value Purchase
این برای گرایش های: اقتصاد بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بررسی میان فرهنگی تاثیرات فریم های تبلیغاتی بر روی پاسخ مصرف کنندگان: مقایسه چین و پاکستان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید