دانلود مقاله ترجمه شده یادگیری مسئله گرای مبتنی بر پروژه (POPBL) در ارتقاء آموزش برای توسعه پایدار


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004838 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2004838
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
139 Kb
حجم فایل فارسی :
117 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یادگیری مسئله گرای مبتنی بر پروژه (POPBL) در ارتقاء آموزش برای توسعه پایدار

عنوان انگليسي

Problem Oriented Project Based Learning (POPBL) in Promoting Education for Sustainable Development

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

آموزش عالی از یادگیری تلاش جهت ارتقاء تحصیل برای توسعه پایدار (ESD) مستثنی نیست. بنابراین، یک چارچوب یادگیری باید به دانشجوها معرفی گردد که حداقل شامل عناصری مانند آموزش مادام العمر، رویکردهای میان رشته ای، یادگیری سیستم ها، مشارکت، ابعاد چند فرهنگی و تفویض اختیار باشد. گنجاندن همه این عناصر در یک رشته، بسیار دشوار می باشد. این مقاله، چارچوب تدریس و یادگیری یک رشته را با استفاده از یادگیری مسئله گرا مبتنی بر پروژه (POPBL) در تلاشی برای ارتقاء ESD مورد بحث قرار می دهد. POPBL بصورت یک مداخله در یک چرخه پژوهش عمل گرا، توسعه یافته است.

1- مقدمه

تحصیل بدون شک بعنوان ابزار مهمی جهت تغییر و دگرگونی رفتار و فعالیت های بشر در جهت یک زندگی سالم و پایدار پذیرفته شده است. در دنیای جهانی سازی و اقتصاد جدید امروز، زندگی چالش انگیز با محیط بشدت رقابتی، مستلزم این است که دانشجوها علم را خارج از کلاس درس و متون کتاب های درسی خود جستجو کنند، همچنین دانشجوها باید دارای مهارت های ارتباطات کیفی، مهارت حل مسئله و مهارت رهبری باشند. تحصیل، بعنوان یک عامل تغییر باید برای تلفیق علوم اساسی، مهارت ها و همینطور ارزش ها در همه رشته های تحصیلی، طراحی شود...

توسعه پایدار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Higher Education is not excluded in realizing the effort of promoting Education for Sustainable Development (ESD). Hence a framework of learning should be introduced to the students which at least include elements such as lifelong learning, interdisciplinary approaches, systems thinking, partnerships, multicultural perspectives and empowerment. To have all of these elements in a course is quite challenging. This paper will discuss the framework of teaching and learning a course using Problem Oriented Project Based Learning (POPBL) in an effort to promote ESD. POPBL is developed as an intervention in an action research cycle

Keywords: Education for Sustainable Development Problem Oriented Project Based Learning
این برای گرایش های: تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > یادگیری مسئله گرای مبتنی بر پروژه (POPBL) در ارتقاء آموزش برای توسعه پایدار
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید