دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات تبلیغات بر پاسخ های هیجانی مشتریان، ارزش های کسب شده و مقاصد رفتاری در صنعت رستورانهای زنجیره ای : نقش میانی انگیختگی ناشی از تبلیغات


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004590 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2004590
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
363 Kb
حجم فایل فارسی :
345 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات تبلیغات بر پاسخ های هیجانی مشتریان، ارزش های کسب شده و مقاصد رفتاری در صنعت رستورانهای زنجیره ای : نقش میانی انگیختگی ناشی از تبلیغات

عنوان انگليسي

The impact of advertising on patrons’ emotional responses, perceived value, and behavioral intentions in the chain restaurant industry: The moderating role of advertising-induced arousal

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Hospitality Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 37 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف این پژوهش دو  بخشی بوده است : ارزیابی و بررسی روابط ساختاری بین پاسخ های هیجانی مشتریان به تبلیغات، ارزش به دست آمده آنها و مقاصد رفتاری آنان در صنعت رستورانهای زنجیره ای و بررسی و ارزیابی خصوصیات تبلیغاتی و بررسی اثرات آنها بر مقاصد رفتاری. بر اساس پژوهش های پیشین، ارزیابی خصوصیات تبلیغاتی و بررسی اثرات آنها بر مقاصد رفتاری. بر اساس پژوهشهای پیشین، ارزیابی شش بعدی تبلیغات استنباط شده است، اخبار مرتبط، تقویت مارک تجاری، شبیه سازی، تلقین و انتقال تفکر، و اشتباه گرفتن یا گیج شدن به صورت تئوریکی روابط بین این ابعاد شش گانه و پاسخ های هیجانی مشتریان، ارزش دریافت شده و مقاصد رفتاری بر اساس پژوهشهای قبلی استنباط شده اند. با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از مشتریان این صنعت مشخص شد که چهار بعد از تبلیغات به خصوص ( اخبار مرتبط، شبیه سازی، تلقین و انتقال تفکر و آشنایی) اثرات شگرفی در ایجاد هیجانات و پاسخ های هیجانی مشتریان و ترغیب آنان داشت. در نتیجه شبیه سازی می تواند بر ارزش دریافتی و درک شده مشتریان نیز تاثیر مثبتی بگذارد. در طول این پژوهش سطحی از تحریکات هیجانی در تبلیغات یافته شده که در رابطه بین پاسخ های هیجانی مشتریان و ارزش و تعداد لذت، به عنوان یک تابع میانی عمل می کرد. تفاسیر و مفاهیم مدیریتی بحث شده درباره این یافته ها در بخش های انتهایی این پژوهش ارائه شده اند.

1-مقدمه

در طول تاریخ، همیشه این اعتقاد وجود داشته است که تبلیغات می تواند بر گرایش های رفتاری مشتریان تاثیر شگرفی داشته باشد. به همین دلیل شرکت های موجود در رستورانهای زنجیره هایی حجم وسیعی از مخارج خود را به تبلیغات اختصاص می دهند. به عنوان مثال T.G.I سالانه مبلغ 71 میلیون دلار را برای تبلیغات هزینه می کند و Applebee نیز 126 میلیون دلار را به این کار اختصاص می دهد...

تبلیغات پاسخ های هیجانی مشتریان به تبلیغات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The purpose of this study was twofold: to investigate the structural relationships between patrons’ emotional responses induced by advertising, their perceived value, and their behavioral intentions in the chain restaurant industry; and to investigate which attributes of advertising bear the strongest impact on behavioral intentions. Based on the literature review, six evaluative dimensions of advertising were derived: relevant news, brand reinforcement, stimulation, empathy, familiarity, and confusion. Theoretical relationships between these six evaluative dimensions and patrons’ emotional responses, perceived value, and behavioral intentions were derived based on the literature review. Following the collection and analysis of data obtained from chain restaurant patrons, it was found that four dimensions of advertising in particular (relevant news, stimulation, empathy, and familiarity) have a significant impact on inducing emotional responses in patrons. Among the four dimensions, stimulation was found to bear the most significant effect on patrons’ emotional responses. It can thus be stated that advertising-induced emotional responses positively influence patrons’ perceived value. During this study, it was found that the level of arousal induced by advertising plays a moderating function in the relationship between patrons’ emotional responses and hedonic value. The possible interpretations of these findings and their managerial implications are discussed in the latter part of this article

Keywords: Advertising Emotion Perceived value Behavioral intentions Chain restaurant
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثیرات تبلیغات بر پاسخ های هیجانی مشتریان، ارزش های کسب شده و مقاصد رفتاری در صنعت رستورانهای زنجیره ای : نقش میانی انگیختگی ناشی از تبلیغات
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید