دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی عصبی: امید و ترویج تصویربرداری عصبی در کسب و کار


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004466 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2004466
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
318 Kb
حجم فایل فارسی :
168 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی عصبی: امید و ترویج تصویربرداری عصبی در کسب و کار

عنوان انگليسي

Neuromarketing: the hope and hype of neuroimaging in business

نویسنده/ناشر/نام مجله

Nature Reviews Neuroscience

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

کاربرد روش ­های تصویربرداری عصبی در بازاریابی محصول – بازاریابی عصبی- اخیرا محبوبیت قابل توجهی بدست آورده است. از نظر ما دو دلیل اصلی برای این روند وجود دارد. اول، امکان ارزان­تر و سریع­تر شدن تصویربرداری عصبی نسبت به سایر روش­ های بازاریابی؛ و دوم، امید به اینکه تصویربرداری عصبی اطلاعاتی را به بازاریابان ارائه خواهد کرد که از طریق روش­های بازاریابی معمولی قابل دست­یابی نیست. هر چند این احتمال وجود ندارد که در آینده­ای نزدیک تصویربرداری عصبی نسبت به ابزارهای دیگر ارزان­تر شود، شواهد روبه رشدی مبنی بر اینکه این روش می­تواند اطلاعات مخفی در مورد تجربه مشتری ارائه دهد وجود دارند. امیدوار کننده ­ترین کاربرد روش­های تصویربرداری عصبی در بازاریابی ممکن است حتی قبل از آزادسازی محصول به میان آید – زمانی که تنها یک ایده در حال توسعه است.

1-مقدمه

با وجود بسیاری از باورهای رایج در مورد ماهیت ذاتا شیطانی بازاریابی، هدف اصلی از بازاریابی کمک به محصول برای تطابق با مردم است. بازاریابی اهداف دوگانه هدایت طراحی و ارائه محصولات را طوری که آنها با ترجیحات مصرف کننده سازگارتر باشند و روند انتخاب را برای مصرف کننده تسهیل کند دنبال می­کند. بازاریابان به این اهداف با ارائه اطلاعاتی به طراحان محصول در مورد آنچه که مصرف کنندگان برای آن ارزش قائلند و می­خواهند قبل از اینکه محصول ایجاد شود دست پیدا می­کنند. پس از اینکه یک محصول در بازار پدیدار شد، بازاریابان برای به حداکثر رساندن فروش از طریق هدایت منو پیشنهادات، انتخاب، قیمت­گذاری، تبلیغات و ترویج تلاش می­کنند...

بازاریابی عصبی بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The application of neuroimaging methods to product marketing — neuromarketing — has recently gained considerable popularity. We propose that there are two main reasons for this trend. First, the possibility that neuroimaging will become cheaper and faster than other marketing methods; and second, the hope that neuroimaging will provide marketers with information that is not obtainable through conventional marketing methods. Although neuroimaging is unlikely to be cheaper than other tools in the near future, there is growing evidence that it may provide hidden information about the consumer experience. The most promising application of neuroimaging methods to marketing may come before a product is even released — when it is just an idea being developed

Keywords: Neuromarketing
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازاریابی عصبی: امید و ترویج تصویربرداری عصبی در کسب و کار
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید