دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی مقصد و منطق خدمات برتر: عملیات مبتنی بر منابع از دارایی های بازاریابی استراتژیک


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002421 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2002421
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
760 Kb
حجم فایل فارسی :
165 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی مقصد و منطق خدمات برتر: عملیات مبتنی بر منابع از دارایی های بازاریابی استراتژیک

عنوان انگليسي

Destination marketing and the service-dominant logic: A resource-based operationalization of strategic marketing assets

نویسنده/ناشر/نام مجله

Tourism Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 35 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

علیرغم محبوبیت دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت به عنوان یک مکانیسم نظری برای تبیین عملکرد سازمانی، این چارچوب در بستر سازمانی بازاریابی مقصد (DMOS) توجه اندکی دریافت کرده است. هدف از این پژوهش، افزایش چشم اندازهای موجود از رقابت مقصد با در نظر گرفتن عملکرد بازاریابی مقصد از نظر دوگانه دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت و منطق خدمات بازاریابی است. به طور خاص، این تحقیق بر طرحواره ­های طبقه بندی منابع زیربنایی این دو چارچوب تمرکز دارد و یک مفهومی از پدیده های اصلی خود در قلمرو بازاریابی مقصد پیشنهاد می کند. در این بحث، یک تعریف مفهومی و عملیاتی از دارایی های مبتنی بر بازار رقابتی ارائه شده است. این ساختار چند وجهی به صورت یک نتیجه بالقوه مبتنی بر بازار بازاریابی و به عنوان سابقه عملکرد DMO بحث شده است.

1- مقدمه

 مقصد به عنوان واحد اصلی تحلیل در حوزه پژوهش گردشگری  مطرح است(Pike و  Page، 2014)، و به عنوان مثل، سازمان های بازاریابی مقصد (DMOS) برای دانشمندان گردشگری ارزش رو به رشدی دارند. با توجه به این دیدگاه ، DMO یا یک سازمان بازاریابی، مسئول هدایت کسب و کار به مقصد (Gartrell، 1992؛ پایک و صفحه، 2014)، و یا یک  یک سازمان مدیریتی است، رهبری و جهت  سیستم گردشگری چند وجهی را ارائه میکند ((Murphy و  Murphy، 2004). بدون در نظر گرفتن عملکرد ماقبل آخر این سازمان یا بازاریابی، DMOS یک جزء کلیدی از موفقیت مقصد است..

 

بازاریابی مقصد بازاریابی استراتژیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Despite the popularity of the resource-based view of the firm as a theoretical mechanism for the explanation of organizational performance, this framework has received surprisingly little attention within the context of destination marketing organizations (DMOs). The purpose of this research is to enhance extant perspectives of destination competitiveness by considering the destination marketing function from the dual theoretical lenses of the resource-based view of the firm and the servicedominant logic of marketing. In particular, this research focuses on the resource classification schemas underpinning these two frameworks and proposes a conceptual extension of their core phenomena to the domain of destination marketing. Within this discussion, a conceptual and operational definition of competitive market-based assets is proposed. This multifaceted construct is discussed as a potential outcome of market-oriented destination marketing and as an antecedent to DMO performance

Keywords: Destination marketing The resource-based view of the firm Service-dominant logic
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازاریابی مقصد و منطق خدمات برتر: عملیات مبتنی بر منابع از دارایی های بازاریابی استراتژیک
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید