دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر رابطه استراتژی بازاریابی و هزینه های مبادله بر رضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002236 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2002236
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
162 Kb
حجم فایل فارسی :
671 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Word+Pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر رابطه استراتژی بازاریابی و هزینه های مبادله بر رضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

عنوان انگليسي

The influences of relationship marketing strategy and transaction cost on customer satisfaction, perceived risk, and customer loyalty

نویسنده/ناشر/نام مجله

African Journal of Business Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مطالعه با هدف توسعه مدل مفهومی برای تبیین اولویت مصرف کنندگان نسبت به خرده فروشان بر اساس استراتژی بازاریابی رابطه و تئوری هزینه معامله، انجام شده است. به طور خاص، این مطالعه به بررسی تاثیر رابطه بازاریابی و هزینه مبادله بر رضایت مشتری و خطر درک شده است. علاوه بر این، تاثیر رضایت مشتری و ریسک در وفاداری مشتری مورد توجه بیشتر است. برای ارزیابی کاربرد این مدل مفهومی، دامنه پژوهش این مطالعه به مراکز خرید محدود شده است. نتایج نشان می دهد که بازاریابی رابطه به طور قابل توجهی دارای اثر مثبت بر رضایت مشتری و اثر منفی بر خطر درک شده است. همانطور که به هزینه های معامله تاثیر میگذارد، به طور قابل توجهی دارای اثر منفی بر رضایت مشتری و اثر مثبت بر خطر درک شده است. علاوه بر این، هم بازاریابی رابطه و هم قیمت معاملات می تواند بر وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری و یا ریسک درک شده مشتری را تحت تاثیر قرار دهند.

مقدمه

استراتژی های کسب و کار می تواند نقش مهمی را در اولویت مصرف کننده و یا انتخاب از کانال فروش (ماتیتاچوان، گیلنسون، و سوان، 2006) بازی کند. بنابراین، برای فروشندگان مهم است که از پیامدهای استراتژیهایی که در محیط چالشی بازار با آن مواجه میشوند، آگاهی یابند  (پاپو و جوینده، 2006) . لئو و دانتو  (2007) نشان دادند  که روابط تبادل بین خریداران و فروشندگان درگیر بعضی از میزان وابستگی متقابل اقتصادی و اجتماعی است. بر این اساس، روابط تبادل را می توان بر اساس تئوری تبادل اجتماعی و تئوری هزینه معامله (کانگال، 2009) توضیح داد. به طور خاص، مصرف کنندگان ممکن است به ارتباط با فروشندگان و هزینه خرید برای انتخاب کانال های فروش اعتماد کنند(ماتیتاچوان و همکاران، 2006). در این راستا، این مطالعه با هدف بررسی نقشهای  استراتژی ها در رابطه با روابط مشتریان و هزینه ها (به عنوان مثال، استراتژی های بازاریابی رابطه و هزینه معامله) عمل کرده است.

   به مفهوم بازاریابی رابطه  توجه رو به رشدی از سوی دانشگاهیان و متخصصان شده است(ندوبیسی، 2007) و نقش راهبردی  در موضوع بازاریابی (اندرسن، 2002) بازی کرده است. استراتژی بازاریابی رابطه، یک سلاح برای بسیاری شرکت ها برای زنده ماندن در بازار به شدت رقابتی است (آدجی، گریفیث، و شریف، 2009 آرمسترانگ و کاتلر،2009) آن به عنوان قابلیتی کلیدی در افزایش عملکرد کسب و کار (کانگال، 2009) محسوب می شود. ماتیتاچوان و همکاران. (2006) نشان دادند که یک کانال فروش برتر دارای توانایی ارائه به مشتریان خود ، با ارتباطات تعاملی و محیط  فروش حمایتی است. کانالهای فروش می توانند منابع با کیفیتی از اطلاعات بازاریابی برای برنامه ریزی بهتر  استراتژی های بازاریابی به واسطه ایجاد روابط با مشتریان (ندوبیسی،2007) به دست آورند.

   علاوه بر این، تئوری هزینه معامله، یک چارچوب اشتیاق به الگوی جدید اقتصاد رسمی و سازمانی است (جونزو لئونارد، 2007). این می تواند توضیح دهد که چرا مصرف کننده به شکل خاصی از معامله  تمایل دارد(تئو و یو، 2005). نقش هزینه مبادله در انتخاب کانال فروش را می توان به دو روش شرح داد. اول، هزینه های معامله در سراسر فرایند تصمیم خرید (جئون و کیم، 2008) اثرگذار هستند. این هزینه ها شامل دسترسی به اطلاعات ناکافی و هزینه بر، فعالیت های جستجو، هزینه برای غلبه بر مرزهای مکان و دادوستد با فروشندگان، هزینه های معامله، زمان و سایر هزینه های روانی (جئون و کیم، 2008؛ رابینوویچ، بایلی، و کارتر، 2003) هستند. تئوری هزینه معاملات فرض می کند که مصرف کنندگان ، معاملات انجام شده در بسیاری از راه های اقتصادی را ترجیح می دهند (تئو و یو ، 2005)....

روابط استراتژی بازار هزینه های معامله رضایت مشتری خطر ادراک شده وفاداری مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

This study attempts to develop the conceptual model for explaining consumers’ preference toward retailers based on the relationship marketing strategy and transaction cost theory. Specifically, this study investigates the impacts of relationship marketing and transaction cost on customer satisfaction and perceived risk. In addition, the influences of customer satisfaction and perceived risk on customer loyalty deserve further consideration. To assess the applicability of this conceptual model, this study confined the research scope to shopping malls. The results show that relationship marketing significantly has positive effect on customer satisfaction and negative effect on perceived risk. As to influence of transaction cost, it significantly has negative effect on customer satisfaction and positive effect on perceived risk. Furthermore, both relationship marketing and transaction cost could influence customer loyalty through customer satisfaction or customer’s perceived risk

Keywords: Relationship marketing strategy transaction cost customer satisfaction perceived risk
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثیر رابطه استراتژی بازاریابی و هزینه های مبادله بر رضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید