دانلود مقاله ترجمه شده تمایل کارکنان خدمات جهت گزارش شکایات: بکارگیری و تکرار در کل کشور


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002210 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002210
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
352 Kb
حجم فایل فارسی :
273 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تمایل کارکنان خدمات جهت گزارش شکایات: بکارگیری و تکرار در کل کشور

عنوان انگليسي

Service employees' willingness to report complaints scale: Cross-country application and replication

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

اگر چه مدیریت موثر شکایت مشتری می تواند یک عامل کلیدی موفقیت برای شرکت های خدمات بین المللی باشد، ولیکن تحقیقات اندکی در مورد تمایل کارکنان به گزارش شکایات انجام شده است. مطالعه حاضر به بررسی معنی دار بودن و اعتباربخشی متقابل مقیاس تمایل به گزارش شکایات (WRC) می پردازد. با در نظر گرفتن روش اعتبار سنجی، با نمونه ای از کارکنان خدماتی از کشورهای آلمان و ایالات متحده آمریکا، قابلیت اطمینان، اعتبارسنجی و تغییر ناپذیری متقابل ملی مقیاس WRC نشان داده شده است. این مقاله مفاهیمی را برای مدیران تحقیقات و خدمات ارائه می دهد.

واژه های کلیدی: مدیریت شکایت، اعتبار سنجی مقیاس، کارکنان خدمات، تمایل به گزارش شکایات

1-مقدمه

حفظ مشتری یک ضرورت استراتژیک برای شرکت های خدمات و مدیران خدمات می باشد. بنابراین، سطح بالایی از کیفیت خدمات، درک درستی از رفتار شکایت مشتری  و فرایندهای بهبود خدمات موثر برای موفقیت ضروری می باشد. پاسخ دهی نامناسب به شکایات مشتریان و ارائه خدمات بد می تواند سبب نارضایتی مشتری شده و در نتیجه سبب دور کردن مشتریان از شرکت گردد. در عوض، فرآیندهای رسیدگی به شکایت که منعکس کننده درک جامع از رفتار شکایت مشتری می باشد،  ممکن است ادراک مشتریان را از کیفیت خدمات تقویت کرده و حتی پس از یک خدمات رسانی ناکارآمد، رضایت مشتری و وفاداری را تحت تاثیر قرار دهد...

مدیریت شکایت اعتبار سنجی مقیاس کارکنان خدمات تمایل به گزارش شکایات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Although effective customer complaint management can be a key success factor for international service firms, relatively little is known about employees' proclivity to report complaints. The present study examines the meaningfulness and cross-national validity of the Israel-developed willingness to report complaints (WRC) scale. Recognized validation procedures, with samples of service employees from Germany and the U.S., demonstrate the reliability, validity and cross-national invariance of the WRC scale. This article offers implications for both research and service managers

Keywords: Complaint management Scale validation Service employees Willingness to report complaints
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تمایل کارکنان خدمات جهت گزارش شکایات: بکارگیری و تکرار در کل کشور
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید