دانلود مقاله ترجمه شده همکاری علم با کسب و کار: چشم انداز بازاریابی علم برای کسب و کار در مورد تجاری سازی دانش علمی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002190 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2002190
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
481 Kb
حجم فایل فارسی :
385 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

همکاری علم با کسب و کار: چشم انداز بازاریابی علم برای کسب و کار در مورد تجاری سازی دانش علمی

عنوان انگليسي

Science-to-Business collaborations: A science-to-business marketing perspective on scientific knowledge commercialization

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 46 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

تبادل میان علم و صنعت یک پیش نیاز برای نوآوری است (کافمن و Tödtling، 2001؛ Pittaway، رابرتسون، منیر، دنیر و نیلی، 2004) و علاقه قابل توجهی به نقش روابط و تعاملات در روند ایجاد ایده در بازار و دانش تجاری سازی وجود دارد (پیتاوی و همکاران، 2004؛ پورتر و کتلز، 2003؛ استوری، هارت و اومالی، 2009). با وجود سرمایه گذاری بسیار زیاد دولت، حمایت مصنوعی از توسعه این چنین مشارکت های جمعی، دشوار است. این مطالعه با توجه به همکاری شرکت کنندگان بخش دولتی در بررسی روند ایجاد همکاری های تجاری سازی دانش علمی، مدل بازاریابی صنعتی B-2-B  را توسعه داده است. این مطالعه شامل 82 مصاحبه در 17 پروژه تحقیقاتی مشارکتی در هر ایرلند و آلمان است. یافته ها نشان می دهد که ابقا، یک کاتالیزور برای بهبود همکاری های ایجاد شده به منظور تسهیل تجاری سازی دانش علمی از طریق پروژه های تکراری است. ابقا ناشی از همکاران وفادار و وظیفه شناس است. همکاران وفادار و متعهد می شوند زیرا آنها به رابطه کلی، خدمات تجاری سازی و با کیفیت، قانع و راضی هستند. این مهم است که تمام همکاران نقش ها و انگیزه های یکدیگر را درک کنند، چون تناقضات مانع توسعه همکاری های مولد و سود بخش خواهند بود. علاوه بر این، دانشگاه ها نیازمند توسعه درک بهتر از نقش رضایت هستند. به طور کلی، این مطالعه نشان دهنده اهمیت همکاری های تکراری و توسعه منافع دو جانبه ای است که تجاری سازی دانش علمی را تسهیل می کند. این پژوهش همچنین نشان دهنده نحوه تاثیر تفاوت های زمینه ای بر روی تجاری سازی دانش علمی در ایرلند و آلمان است.

تجاری سازی دانش علمی همکاری های دانشگاه و صنعت لینک های دانشگاه و صنعت انتقال تکنولوژی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

Exchange between science and industry is a prerequisite for innovation (Kaufmann & Tödtling, 2001; Pittaway, Robertson, Munir, Denyer & Neely, 2004) and has attracted considerable interest to the role of relationships and interactions in the process of bringing ideas to the market and commercializing knowledge ( and ; Story, Hart & O'Malley, 2009). Despite enormous government financing, artificially supporting the development of such collaborative partnerships has proved difficult. This study extends industrial marketing's B-2-B model by looking at public sector participants in collaborations in order to examine the process of establishing scientific–knowledge–commercialization collaborations. It is based on 82 interviews in 17 collaborative-research projects in both Ireland and Germany. The findings suggest that retention is a catalyst for improving established collaborations to facilitate the commercialization of scientific knowledge through repeated projects. Retention results from loyal collaborators. Collaborators become loyal and committed because they are content with the overall relationship, commercialization service and quality. It is fundamental that all collaborators understand each other's roles and motive as incongruities hamper the development of productive collaborations. In addition, universities need to develop a greater appreciation of the role of satisfaction. Overall, the study shows the importance of repeat collaborations and the development of mutual benefits which facilitate scientific knowledge commercialization. The study also demonstrates how contextual differences impact on scientific knowledge commercialization in both Ireland and Germany

Keywords: Scientific knowledge commercialization University-industry collaborations
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت صنعتی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > همکاری علم با کسب و کار: چشم انداز بازاریابی علم برای کسب و کار در مورد تجاری سازی دانش علمی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید