دانلود مقاله ترجمه شده روش ترجیحی مصرف کننده برای پرداخت :یک تحلیل بخشی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002143 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002143
سال انتشار:
2003
حجم فایل انگلیسی :
87 Kb
حجم فایل فارسی :
295 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

روش ترجیحی مصرف کننده برای پرداخت :یک تحلیل بخشی

عنوان انگليسي

Consumer preferences for payment methods: a segmentation analysis

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Bank Marketing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

در نیوزیلند سه گروه مشخص از مشتریان بانکی وجود دارد که برمبنای ترجیحات آنها در استفاده از روش پر داخت شناسایی می شوند. این مشتریان از نظر عضویت در یک سبک زندگی گروهی وسیع و نیز از نظر ویژگی های جمعیتی، اقتصادی اجتماعی و سایر رفتار های مالی گروه بندی می شوند. نتایج نشان می دهد که چگونه گروه بندی روانشناختی می تواند در درک رفتار مشتریان بانک و ترجیحات مربوط به سبک زندگی انها و نیز در بکارگیری نوع استراتژی بانک کمک کند.

1-مقدمه

یکی از روش های کلیدی که از طریق آن بانکداری خرد در 30 سال اخیر تغییر یافته است و به ویژه در دهه گذشته، طیف گزینه هایی است که برای مشتریان انتقال و پرداخت پول در دسترس شده است. در اوایل دهه 1970 دسترسی گسترده ای به کارت های اعتباری دیده می شود (به ویژه ویزا و مستر کارت) که شاید بزرگترین اصلاح در این زمینه برای تامین و جانشیتنی گزینه های قبلی پول نقد، چک، و سفارشات پولی به حسب می آید. از آن به بعد  تعداد زیادی از روش های دیگر که به صورت گسترده بکار گرفته شد شامل شکل های مختلف بدهی های مستقیم، کارت های خرده فروشی ها، کارت های پرداخت خودکار (برای مثال سوئیچ یا EETPOS) و روش های اخیر بانکداری از راه دور و اینترنت بانک، است. توسعه و توزیع این روش های جدید انتقال و پرداخت پول تغییرات زیادی را برای تمام ماهیت رفتار مشتری به همراه آورد...

بانکداری رفتار مصرف کننده استراتژی کسب و کار نیوزیلند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Three distinct groups of banking customers in New Zealand are identified on the basis of their preferences for different payment methods. These are profiled in terms of membership of wider lifestyle groupings, as well as their demographic and socio‐economic characteristics, and other financial behaviours. The results demonstrate how psychological profiling can help in understanding consumers’ banking behaviour and preferences in the wider context of their lifestyle, as well as suggesting strategic directions banks can adopt


Keywords: Banking Consumer behaviour Business strategy New Zealand
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: اقتصاد پول و بانکداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > روش ترجیحی مصرف کننده برای پرداخت :یک تحلیل بخشی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید