دانلود مقاله ترجمه شده نقش مشارکت مدگرا و خلق و خوی فردی بر خرید احساسی در تبریز


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002118 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002118
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
56 Kb
حجم فایل فارسی :
121 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش مشارکت مدگرا و خلق و خوی فردی بر خرید احساسی در تبریز

عنوان انگليسي

THE ROLE OF FASHION ORIENTATED INVOLVEMENT AND INDIVIDUAL MOOD ON IMPULSE BUYING IN TABRIZ

نویسنده/ناشر/نام مجله

Arabian Journal of Business and Management Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این پژوهش به این منظور انجام شده است تا نقش مشارکت مدگرا، خلق و خوی فردی، حرکت مثبت، تمایل مصرف لذتی را بر تمایل به خرید در پاساژها در شهر تبریز بررسی کند. داده ها از 300 مشتری در پاساژهای لباس جمع آوری شده است این داده ها توسط پرسشنامه ی 22 سوالی گردآوری شده است. اعتبار و پایایی سنجه ها مورد بررسی قرار گرفته است. برای تحلیل داده های ناشی از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است و ما برای نمایش برخی از داده های آماری از دیاگرام ستونی استفاده کرده و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیات پژوهش از تی تست استفاده کردیم. یافته ها نشان می دهند که مشارکت مدگرای مشتری، تاثیر مثبت مستقیمی بر تمایل به خرید دارد و حرکت مثبت و تمایل به مصرف لذتی، تاثیر مثبت غیرمستقیم بر تمایل به خرید دارد. هم چنین، خلق و خوی فردی و حرکت مثبت نیز تاثیر مثبتی بر تمایل به خرید دارند.

کلمات کلیدی: مشارکت مدگرا، خلق و خوی فردی، تمایل به خرید

1-مقدمه

پژوهشگران حوزه ی مصرف، دهه ها است که تلاش کرده اند تا تعریف بهتری را برای خرید احساسی ارائه کنند. پژوهش های قبلی که درباره ی خرید احساسی و از دیدگاههای کاربستی و مدیریتی انجام شده اند، برتصمیم خرید مصرف کنندگان بعد از این که وارد مغازه شده اند، تمرکز دارند. بنابراین پژوهش ها در این زمینه، بر طبقه بندی محصولات مورد نظر مشتریان به آیتم های غیراحساسی و احساسی تاکید کرده اند تا راهبردهای بازاریابی همانند تبلیغ نقطه خرید و تبلیغات در فروشگاه را تسهیل نمایند. نقص اصلی این نوع پژوهش ها، به هم آمیختن خرید بدون برنامه ریزی و خرید احساسی می باشد... 

مشارکت مدگرا خلق و خوی فردی تمایل به خرید :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This study has done to evaluated the role of Fashion orientated Involvement individual mood positive motion, hedonic consumption tendency on Impulse buying at clothing store passages in TABRIZ city. Data has collected from 300 Customers of clothing store passages by a questionnaire with 22 items. All the reliability and validity of measures has examined. In order to analyze data resulted from collected questionnaires deductive and descriptive statistical methods are used, and to display some statistical data we used column diagram and in deductive level to test the hypotheses of the research we use t test. Findings show that Fashion orientated Involvement of Customer have a direct positive impact with impulse buying and well as indirectly through positive motion and Hedonic Consumption Tendency have indirect positive impact with impulse buying. Also, Individual Mood and Positive motion have a positive impact on Impulse buying

Keywords: Fashion orientated Involvement Individual Mood Impulse buying
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > نقش مشارکت مدگرا و خلق و خوی فردی بر خرید احساسی در تبریز
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید