دانلود مقاله ترجمه شده بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001723 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2001723
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
370 Kb
حجم فایل فارسی :
284 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور

عنوان انگليسي

Towards a model of dynamic capabilities in innovation-based competitive strategy: Insights from project-oriented service firms

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده  

علاقه شایان به نقش نوآوری خدمت رسانی در راهبرد رقابتی شرکت خدماتی ناشی از از رشد اهمیت خدمات در اکثر اقتصاد های توسعه یافته می باشد . علی رغم این که نوشتجات در زمینه نواوری خدمت رسانی در حال رشد می باشد ، این موضوع چند پاره باقی می ماند تا نیاز به یک مدلی را منعکس سازد که موارد قبلی کلیدی و محرک فرآینددمزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری خدمت رسانی را می گیرد . این مقاله با ایجاد مطالب پدیدار و با استفاده از 13 مصاحبه عمیق و دقیق با مدیران اجرایی شرکت های خدماتی پروژه محور یک مدلی از مزیت رقابتی نواوری محور را معرفی می کند .  مدل نوخاسته نشان می دهد که شرکت های خدمت رسانی کارآفرینی پیگیر نواوری بدقت یک سری قابلیت های دینامیک را انتخاب کرده و استفاده می کنند که آنها را قادر می سازند تا به نواوری بیشتر ئ مزیت رقابتی پایدار برساند . یافته های ما نشان می دهند که شرکت ها به طور هدفمندی از فرآیند های خلق ، توسعه و اصلاح برای ایجاد و تربیت قابلیت های دینامیک کلیدی استفاده می کنند . مجموعه ای از طرح های تئوریک برای راهنمایی تحقیق آینده توسط مقاله معرفی می گردند . پیچیدگی های تئوری و عمل مورد بحث قرار می گیرند . در نهایت ، مسیرها برای تحقیق آینده به طور مختصر بیان می گردند .

1 – مقدمه

اهمیت در حال رشد خدمات در هدایت بهره وری ، رشد اقتصادی و استخدام در کشور هایی که به طور سنتی به ساخت تولید تکیه می کنند ، در حال فزاینده ای مشهود می باشد . درنتیجه ، سهم درامد ناشی از خدمات در شرکت های Fortune 500 تا حد قابل ملاحظه ای در طول چند دهه گذشه رشد داشته است .، سازمان ها را مجبور می شازد تا مدل های کسب و کار موجود اشان را برای پذیرش دیدگاه با محوریت خدمت رسانی تنظیم نمایند . برای مثال ، شرکت IBM که یک زمانی از لقب غول ساخت و تولید برخوردار بود ، کسب و کار اش را برای ارایه راه حلی مبتنی بر خدمت رسانی از نو ارایه می کند و خودش را به عنوان بزرگ ترین کسب و کار خدماتی در جهان منسوب می کند ( زیتهامل ، بیتنر و گرملر 2009 ) . چون خدمات بطور فزاینده ای از ارزش نشات می گیرند ، نواوری به یک روش موثر برای تسریع رشد و سوددهی تبدیل می شود و در روش های عالی خلق ارزش جدید نقش دارد ( بری ، شانکر ، پاریش ، کادوالدر و دوتزل 2006 ) .

نواوری در زمینه خدمت رسانی متمایز از نوآوری در ساخت و تولید به حساب آمده است و چندین محقق نشان می دهند که در انجا تفاوت های مهم وجود دارند . برای مثال ، خلق مشترک در واسط تهیه کننده مشتری ؛ ماهیت افزایشی و دایمی نوآوری خدمت رسانی ؛ ماهیت مبهم خروجی نوآورانه خدمت رسانی ؛ نبود مراحل توسعه ای و دپارتمان های تحقیق و توسعه در شرکت های خدماتی – همگی نشان می دهند که نواوری خدمت رسانی ممکن است به طور لاینفک با نوآوری ساخت و تولید فرق دارند . درحالت مشابه ، مطالب علم خدمت رسانی بر خلق مشترک ارزش همراه با مشتریان تاکید می کند

استراتژی رقابتی نوآوری قابلیت های دینامیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

With the growing significance of services in most developed economies, there is an increased interest in the role of service innovation in service firm competitive strategy. Despite growing literature on service innovation, it remains fragmented reflecting the need for a model that captures key antecedents driving the service innovation-based competitive advantage process. Building on extant literature and using thirteen in-depth interviews with CEOs of project-oriented service firms, this paper presents a model of innovation-based competitive advantage. The emergent model suggests that entrepreneurial service firms pursuing innovation carefully select and use dynamic capabilities that enable them to achieve greater innovation and sustained competitive advantage. Our findings indicate that firms purposefully use create, extend and modify processes to build and nurture key dynamic capabilities. The paper presents a set of theoretical propositions to guide future research. Implications for theory and practice are discussed. Finally, directions for future research are outlined

Keywords: Dynamic capabilities Service innovation Competitive strategy Project-oriented service firms
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > بطرف مدل قابلیت های دینامیک در استراتژی رقابتی مبتنی بر نوآوری : بینش ها از شرکت های خدماتی پروژه محور
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید