دانلود مقاله ترجمه شده جمع آوری داده ها در شبکه های سنسوری خودرویی ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001547 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2001547
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
901 Kb
حجم فایل فارسی :
678 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

جمع آوری داده ها در شبکه های سنسوری خودرویی ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر

عنوان انگليسي

Delay-bounded data gathering in urban vehicular sensor networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

Pervasive and Mobile Computing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

شبکه های سنسوری بین خودرویی  را می­توان یک جریان شبکه ای جدید و نوظهور دانست، که برای اپلیکیشن های متعددی در محیط های خودرویی مطلوب بوده و در آن می­توان از سنسور های خودرویی به عنوان منابع داده ای و سیستم های ارتباطی بین خودرویی برای انتقالات استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم راه حلی را برای جمع آوری داده ها از یک موقعیت جغرافیایی خاص ارائه دهیم که مبتنی بر شبکه های سنسوری خودرویی می­باشد. متد پیشنهادی ما، بازه ی زمانی ای را که در طول آن می­توان پروسه ی جمع آوری داده ها را ادامه داد ترفیع و بهبود داده و استراتژی های ارسال بسته های داده ای به سمت جلو از طریق هاپ های چند گانه را، مشابه با پروتکل های مسیر یابی محدود به تأخیر، تغییر می­دهد. شبیه سازی ها نشان می­دهند که راه حل پیشنهادی ما، از نظر کارائی در جمع آوری داده ها، نسبت به سایر راه حل ها بهتر عمل کرده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-فعالیت های مربوطه

1-2-انتشار پرس و جو

2-2-جمع آوری داده های سنسور

3-مفاهیم مقدماتی

1-3-فرضیات

2-3-شِمای انتشار

3-3-تخمین گر احتمال تحویل

4-3-انتشار پرس و جو

4-پروتکل DB-VDG

1-4-انتخاب هاپ بعدی

2-4-انتخاب هاپ بعدی

5-ارزیابی های آزمایشی

1-5-مدل پویایی

2-5-مدل انتشار سیگنال

3-5-تنظیمات پروتکل ها

6-تحلیل نتایج

1-6-کارائی انتشار پرس و جو

2-6-متریک های کارائی

3-6-رفتار عادی مقایسه ی کارائی

4-6-مقایسه کارائی

7-تایج و فعالیت های آینده


1-مقدمه

پژوهش ها و فعالیت های مرتبط با محاورات داده ای خودرویی، در طی سالیان اخیر در حوزه ی صنعت خودرو و جامعه ی پژوهشی با شتاب بیشتری در حال حرکت بوده است. در  چند سال اخیر، خودروها قادر بوده اند با استفاده از نقاط دسترسی در کنار جاده ها با سایر خودرو ها به محاوره و مبادله ی داده ها بپردازند. ارتباطات خودرویی، باعث فراهم شده سرویس های ایمنی و مفیدی برای رانندگان و مسافرین شده است. تکنولوژی ها و استاندارد هایی که این مسیر را نیز تسهیل ساخته اند، به زودی به ابزارهایی واقعی و ضروری مبدل گشتند: تا زمان نوشتن این مقاله، تکنولوژی رادیویی  IEEE 802.11p که برای ارتباطات خودرویی طراحی گردیده است، اخیراٌ مورد پذیرش قرار گرفته است....

جمع آوری داده ها شبکه های سنسوری خودرویی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstarct

Vehicular sensor networks are an emerging network paradigm, suitable for various applications in vehicular environment making use of vehicles’ sensors as data sources and Inter-Vehicle Communication systems for the transmissions. We present a solution, based on vehicular sensor networks, for gathering data from a certain geographic area while satisfying with a specific delay bound. The method leverages the time interval during which the query is active in order to make the gathering process efficient, properly alternating data muling and multi-hop forwarding strategies like in delay-bounded routing protocols. Simulations show that our proposed solution succeeds in performing efficient data gathering outperforming other solutions


Contents


1. Introduction

2. Related work

2.1. Query propagation

2.2. Sensor data gathering

3. Preliminaries

3.1. Assumptions

3.2. Beaconing scheme

3.3. Delivery probability estimator

3.4. Query propagation

4. DB-VDG protocol

4.1. Strategy selection

4.2. Next-hop selection

5. Experimental assessment

5.1. Mobility model

5.2. Signal propagation loss model

5.3. Protocols settings

6. Analysis of results

6.1. Query propagation performance

6.2. Performance metrics

6.3. General behavior

6.4. Performance comparison

7. Conclusions and future work

Keywords: Delay-bounded Data gathering Vehicular sensor networks
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > جمع آوری داده ها در شبکه های سنسوری خودرویی ، مبتنی بر روش محدود به تأخیر
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید