دانلود مقاله ترجمه شده مسیریابی مبتنی بر مکان در شبکه های نقلیه ای سنجش جمعیت


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005620 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2005620
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
3 Mb
حجم فایل فارسی :
2 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مسیریابی مبتنی بر مکان در شبکه های نقلیه ای سنجش جمعیت

عنوان انگليسي

Position based routing in crowd sensing vehicular networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

Ad Hoc Networks

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 35 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

استفاده از وسایل نقلیه به عنوان سنسور، اجازه می دهد تا مقدار زیادی از اطلاعات در نواحی بزرگ بدون نیاز به استقرار زیرساخت های گسترده، جمع آوری شود. اگر چه فن آوری های سلولی در حال حاضر تنها راه حل برای ارسال داده ها از وسایل نقلیه به مراکز کنترل هستند، در آینده ی بعدی، فن آوری های کوتاه برد بی سیم می توانند برای خالی کردن بخشی از این ترافیک داده ها از طریق خودرو به خودرو و خودرو به ارتباطات کنار جاده ای مورد استفاده قرار گیرد. در چنین سناریویی، مسیریابی مبتنی بر موقعیت ارسال حریص (GF) یک الگوریتم جالب است که به نحو احسن مسیر بسته ها را از وسایل نقلیه به مقصد تعیین می کند. با این حال، GF از مشکل واضح حداقل محلی رنج می برد، که باعث می شود بخشی از بسته ها در مناطق خاصی از سناریو مسدود باقی بمانند. برای برخورد با این موضوع، ما دو الگوریتم جدید مسیریابی پیشنهاد می کنیم، که به طور خاص برای شبکه نقلیه ای سنجش جمعیت (CSVN) طراحی شده اند: GF با رله های موجود (GFAVR)، کاملا توزیع شده و مستقل از سناریو، و GF با واحدهای کنار جاده ای مجازی (GFVIR)، با بهره گیری از فاز طراحی مقدمانی که در آن حداقل محلی قرار داده شده اند. از طریق شبیه سازی های گسترده که در سناریوهای مختلف واقع بینانه شهری انجام گرفت، نتایج نشان می دهد که هر دو الگوریتم اجازه می دهند که تحویل داده ها با سربار قابل اغماض و افزایش محدود پیچیدگی ، 10-40٪ بهبود یابد.

1-مقدمه

ارتباطات نقلیه ای کوتاه برد، پارادایم وسایل نقلیه ی متصل را در سال های آینده مهیا خواهد ساخت. در آگوست سال 2014، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، یکی از آژانس های اصلی ایالات متحده آمریکا در زمینه حمل و نقل، یک اطلاعیه ی پیشرفت برای پیش رفتن با استانداردسازی ارتباطات خودرو به خودرو برای وسایل نقلیه سبک صادر کرد و تصمیم گیری های مشابه احتمالا توسط نهادهای دیگر کشور گرفته خواهد شد. به این ترتیب انتظار می رود که وسایل نقلیه جدید به زودی با سیستم های ارتباطی بی سیم کوتاه برد مانند دسترسی بی سیم در محیط نقلیه­ای/فناوری IEEE 802.11p مجهز خواهند شد...

مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های نقلیه سنجش جمعیت :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

Using vehicles as sensors allows to collect high amount of information on large areas without the need to deploy extensive infrastructures. Although cellular technologies are presently the only solution to upload data from vehicles to control centers, in the next future short range wireless technologies could be used to offload part of this data traffic through vehicle to vehicle and vehicle to roadside communications. In such scenario, the greedy forwarding (GF) position based routing is an interesting algorithm to efficiently route packets from vehicles to the destination. However, GF suffers from the well known problem of local minima, which causes part of the packets to remain blocked in certain areas of the scenario. To deal with this issue, we propose two novel routing algorithms, specifically designed for crowd sensing vehicular networks (CSVNs): GF with available relays (GFAVR), fully distributed and independent of the scenario, and GF with virtual roadside units (GFVIR), exploiting a preliminary design phase where local minima are located. Through extensive simulations performed in different realistic urban scenarios, results demonstrate that both algorithms allow to improve data delivery by 10-40%, with negligible overhead and limited increase of complexity

Keywords: Crowd sensing vehicular network Position based routing VANET IEEE 802.11p
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید