دانلود مقاله ترجمه شده آیا اقدامات نسبت به حرف ها دارای تاثیر بیشتری هستند؟ یک تحقیق تجربی از شهرت زیست محیطی شرکت ها


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000759 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000759
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
321 Kb
حجم فایل فارسی :
177 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

آیا اقدامات نسبت به حرف ها دارای تاثیر بیشتری هستند؟ یک تحقیق تجربی از شهرت زیست محیطی شرکت ها

عنوان انگليسي

Do actions speak louder than words? An empirical investigation of corporate environmental reputation

نویسنده/ناشر/نام مجله

Accounting, Organizations and Society

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 39 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

در این تحقیق، ما به بررسی این موضوع پرداختیم که عملکرد زیست محیطی کدامیک از شرکت ها در مشاهدات مربوط به شهرت زیست محیطی آنها منعکس می گردد و آیا افشاء زیست محیطی اثرات منفی مربوط به عملکردهای زیست محیطی ضعیف تر در زمینه آن ارزیابی ها را کاهش می دهد. ما همچنین به بررسی این موضوع پرداختیم که آیا تفاوت ها در عملکرد زیست محیطی و افشاء سازی های زیست محیطی با عضویت در فهرست پایداری دوجونز (DJSI)  مرتبط می باشد. ما اعتقاد داریم که این عامل ممکن است با ادراک افراد از شهرت زیست محیطی شرکت ها در ارتباط باشد.

بر مبنای مطالعات انجام شده در یک نمونه ی مقطعی از 92 شرکت آمریکایی فعال در در صنایع حساس زیست محیطی ، ما به این نتیجه رسیدیم که ارقام مربوط به عملکرد های زیست محیطی با استفاده از امتیازهای عملکردی تروکاست به طور منفی با امتیازات مربوط به شهرت و همچنین عضویت در DJSI مرتبط می باشند.

سرانجام ، ما نشان دادیم که عضویت در DJSI به طور مثبت بر ادراک مربوط به شهرت شرکت تأثیر گذار می باشد . به طور کلی ، نتایج ما نشان می دهند که افشای داوطلبانه ی زیست محیطی موجب کاهش اثر عملکرد زیست محیطی بر شهرت زیست محیطی می شود . همچنین نتایج ما بیانگر یک شکل پیچیده تری مبنی بر این است که عضویت در DJSI بیشتر بر پایه آن چیزهایی است که شرکت ها می گویند ، نه آن مواردی که شرکت ها انجام می دهند . بنابراین DJSI همانند افشای داوطلبانه در واقع ممکن است که مانع بهبود عملکرد زیست محیطی شرکت ها گردد .

مقدمه

این تحقیق به این موضوع می پردازد که عملکرد زیست محیطی یک شرکت در شهرت زیست  محیطی یک شرکت بازتاب می کند . یقیناً فاجعه های بزرگ زیست محیطی مثل نشت نفت شرکت بریتیش پترولیوم در سال 2010 در خلیج مکزیک به طوری جدی بر شهرت زیست شرکت تأثیر می گذارد . موضوع مبهم این است که آیا سطوح عمومی از عملکرد زیست محیطی بر شهرت زیست محیطی شرکت اثر گذار می باشد و آیا افشا سازی های زیست محیطی موجب ایجاد این اثرات می گردد .

تحقیق ما دو جریان تحقیقاتی گذشته در زمینه افشا سازی های زیست محیطی را به صورت یکپارچه ارائه کرد . در ابتدا ، ما به ادعایی که در مطالعات اخیر در زمینه ی وجود رابطه ی منفی بین عملکرد زیست محیطی و افشا سازی زیست محیطی وجود داشت پرداختیم . به عنوان مثال چو و پتن (2007) بر این عقیده بودند که از آن جایی که شرکت هایی که دارای بدترین عملکرد زیست محیطی هستند در معرض فشارهای سیاسی و اجتماعی بیشتری قرار می گیرند ،  لذا آن ها تمایل به افشا سازی خواهند داشت (همچنین تحقیقات انجام شده توسط هیوز ، آندرسون و گلد (2001) و پاتن (2002) را مطالعه نمایید) . ما در ادامه به واسطه ی مطرح کردن این موضوع که عملکرد زیست محیطی تنها با سطوح افشا سازی های زیست محیطی در ارتباط نمی باشد ، بلکه تفاوت ها در عملکرد های محیطی نیز بر عضویت در DJSI تأثیر گذار می باشد ، تحقیق خود را گسترش دادیم . سپس ، برخی مطالعات انجام شده در گذشته در زمینه ی رابطه ی بین افشا سازی های زیست محیطی و اجتماعی و مشاهدات مربوط به شهرت شرکت ارائه گردیده اند . تام (2002) با استفاده از موارد افشای گزارشات سالانه ی کشور انگلستان و همچنین براون ، گودی و پاتن (2010) با بررسی اثر گزارش های پایداری که برای اولین بار در کشور ایالات متحده منتشر شد ، یک رابطه ی مثبت را بین افشا سازی شرکت و ارقام مربوط به شهرت  شرکت گزارش کردند . هرچند که هیچ یک از تحقیقات گذشته به بررسی اثر متقابل بالقوه ی عملکرد زیست محیطی واقعی و رابطه ی غیر مستقیم بالقوه افشا سازی (و/یا عملکرد) بر عضویت در DJSI نپرداخته اند...

شهرت زیست محیطی شرکت ها :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

In this study, we investigate the extent to which firms’ environmental performance is reflected in perceptions of their environmental reputation and whether environmental disclosure serves to mediate the negative aspects of poorer environmental performance associated with those assessments. We also examine whether differences in environmental performance and environmental disclosure appear to be associated with membership selection to the Dow Jones Sustainability Index (DJSI), a factor we also believe may be associated with perceptions of environmental reputation. Based on a cross-sectional sample of 92 US firms from environmentally sensitive industries, we find that environmental performance measured using Trucost environmental performance scores is negatively related to both reputation scores and membership in the DJSI. We argue this is due to the more extensive disclosure levels of firms that are worse performers and the finding of a significant positive relation between environmental disclosure and both the environmental reputation measures and DJSI membership. Finally, we show that the DJSI designation positively influences perceptions of corporate reputation. Overall, our results suggest that voluntary environmental disclosure appears to mediate the effect of poor environmental performance on environmental reputation. Perhaps more troubling, our results also suggest that membership in the DJSI appears to be driven more by what firms say than what they do. Thus, like voluntary disclosure, the DJSI may actually be hindering improved future corporate environmental performance

 
Keywords: corporate environmental reputation
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > حسابداری > مقاله های حسابداری و ترجمه فارسی آنها > آیا اقدامات نسبت به حرف ها دارای تاثیر بیشتری هستند؟ یک تحقیق تجربی از شهرت زیست محیطی شرکت ها
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید