دانلود مقاله ترجمه شده یک مدل یکپارچه شده برای یادگیری سازمان با دیدگاه استراتژیک: تعیین معیار در صنعت دانش محور


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000319 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2000319
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
437 Kb
حجم فایل فارسی :
432 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

یک مدل یکپارچه شده برای یادگیری سازمان با دیدگاه استراتژیک: تعیین معیار در صنعت دانش محور

عنوان انگليسي

An integrated model for learning organization with strategic view: Benchmarking in the knowledge-intensive industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Expert Systems with Applications

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

با توجه به مواجهه شدن با چنین محیطی که به سرعت در حال تغییر است، یک سازمان باید بیشتر بازار محور و یادگیری گرا باشد. اعتقاد بر این است که یک سازمان یادگیرنده (LO) برای توسعه و حفظ رقابت خود مناسب می باشد؛ تا اینکه بدون توانایی یادگیری باشد. اگرچه بسیاری از تحقیقات به اهمیت سازمان یادگیرنده و ارتباط قابل قبول آن با امور رقابتی پرداخته اند، اما اثرات دریافتی از امور دانشی آنها را مجبور کرده اند که بر " صنعت دانش محور" (KII) تاکید کنند. مدیریت و قبول کردن تغییر،  اولین اولویت برای مؤسسات آموزشی مستمر است (CEIs) که یکی از صنایع دانش متمرکز در تایوان محسوب می شوند و همزمان همگام است با نیازهای متنوع بازار و منابع محدود. در تحقیقات قبلی، در رابطه با ارتباط عملکرد استراتژی، بیش از اندازه آن را ساده جلوه داده اند؛  بنابراین، این تحقیق به منظور توسعه یک چهارچوب مفهومی با اقتباس از مدل Prajogo و  Sohal، ارتباط گم شده در زمینه محیط عملکرد استراتژی (ESP) را توصیف می کند. به منظور تعیین معیار، ما به معرفی یک مدل یکپارچه شده  به نام " هرم آموزش سازمانی" (LOP) جهت تسهیل در درک سیستم های LO و CE می پردازیم. این تحقیق در نهایت نتیجه می گیرد که LO می تواند بهترین راه حل برای KII جهت پر کردن شکاف موجود در برنامه ریزی سیستم باشد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بررسی های نظری

1-2-یادگیری سازمانی (OL)  و KII

2-2- یادگیری سازمانی و مدیریت دانش (KM)

3-2-یادگیری سازمانی و فرهنگ سازمانی (OC)

4-2-یادگیری سازمانی (OL) و سازمان یادگیرنده (LO)

3-دیدگاه مدیریت استراتژیک – محیط، استراتژِی و عملکرد

1-3-مدل اصلی ESP تحقیق انجام شده توسطPrajogo  و Sohal

2-3-مدل مفهومی ESCAPE

4-یک مدل یکپارچه شده - هرم آموزش سازمانی

1-4-تعریف LOP

2-4-پنج مولفه  LOP

5-نتیجه گیری و تحقیقات آتی

1-5-نتیجه گیری

2-5-محدودیت ها و تحقیقات آتی

یادگیری سازمانی (OL) سازمان یادگیرنده (LO) صنعت دانش محور (KII) :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

Facing such a fast-changing environment, an organization should be more market-driven and learning oriented. It is believed that a learning organization (LO) is apt to develop and maintain its own competitiveness rather than that without learning ability. Even though many studies have been addressing the importance of LO and the plausible relationship with competitiveness, the incoming impacts of knowledge have force them to focus attentions on knowledge-intensive industry (KII). Managing change is the high priority for continuing education institutes (CEIs), one of KII in Taiwan, coping simultaneously with diversified market needs and limited resources. Prior literatures, however, concerned with strategy- performance relationship have been oversimplified the contextual effects. Therefore, this study decides to develop a conceptual framework with an adaptation of Prajogo and Sohal’s model to describe the missing linkage in context of environment-strategy-performance (ESP). To serve as benchmarking, we further introduce an integrated model named ‘the Learning Organization Pyramid’ (LOP) for facilitating a good understanding of LO and CE system. This study finally concludes that a LO would be the best solution for KII to bridge the gap in terms of system planning

Contents

1. Introduction

2. Theoretical background

2.1. Organizational learning (OL) and KII

2.2. Organizational learning and knowledge management (KM)

2.3. Organizational learning and organizational culture (OC)

2.4. Organizational learning and learning organization (LO)

3. Strategic management perspective—environment, strategy and performance

3.1. Original ESP model—Prajogo and Sohal’s research

3.2. Conceptual model—ESCAPE

4. An integrated model—Learning Organizational Pyramid (LOP)

4.1. Defining LOP

4.2. Five components of LOP

5. Conclusions and future research

5.1. Conclusions

5.2. Limitations and future research

Keywords: Organizational learning (OL) Learning organization (LO) Knowledge-intensive industry (KII)
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > یک مدل یکپارچه شده برای یادگیری سازمان با دیدگاه استراتژیک: تعیین معیار در صنعت دانش محور
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید