دانلود مقاله ترجمه شده کنترل مقاوم سیستم تعلیق مغناطیسی با روش امپدانس


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000125 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000125
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
241 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کنترل مقاوم سیستم تعلیق مغناطیسی با روش امپدانس

عنوان انگليسي

Robust impedance control of a hydraulic suspension system

نویسنده/ناشر/نام مجله

INTERNATIONAL JOURNAL OF ROBUST AND NONLINEAR CONTROL

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 15 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

یک روش کنترل امپدانس مقاوم برای کنترل رفتار دینامیکی یک  سیستم تعلیق خودرو با درنظر گرفتن اختلالات جاده ها ارائه شده است. این رفتار به عنوان یک قانون امپدانس با هدف دستیابی به راحتی مسافر و کنترل جابجایی خودرو با استفاده از سیستم تعلیق هیدرولیکی تعیین شده است. قانون کنترل امپدانس، ساده، و مدل آزاد و برای اعمال در طیف وسیعی از شرایط جاده ها، کارآمد است. علاوه بر این، این روش راحتی مسافران را با جابجایی خودرو مرتبط می­کند. این روش کنترل می تواند، آسایش مسافر (راحتی) را در هنگام عبور از دست انداز تامین کند، و همچنین  راحتی مورد نظر و جابجابیی خودرو را پس از عبور از دست انداز فراهم می­کند. کنترل مقاوم موقعیت و نیرو برای کنترل مقاوم امپدانس با حضور عدم قطعیت، پیاده سازی شده است. برای اجرای کنترلر  مقاوم یک کنترلر PID پیشنهاد شده است. پایداری سیستم تجزیه و تحلیل شده و صحت نتایج تحلیلی با شبیه سازی بررسی شده است. مدل چهارچرخه سیستم تعلیق خودرو و یک مدل غیر خطی از هیدرولیک برای شبیه سازی سیستم کنترلی استفاده شده است.

1-مقدمه

راحتی (آسایش) مسافران و کنترل جابجایی (حمل و نقل) خودرو به عنوان دو معیار عملکرد برای طراحی یک سیستم تعلیق در نظر گرفته شده است. راحتی مسافر توسط شتاب عمودی بدنه در حالی که حرکت خودرو توسط تغییر شکل (انحراف) تایر منحرف شده است، تحت تاثیر قرار می­گیرد. با این حال، این دو هدف نمی تواند به طور همزمان با یک سیستم تعلیق غیر فعال تحقق یابد (PSS)[1]. علاوه بر این، عملکرد PSS بستگی به شرایط جاده ها دارد. بنابراین، سیستم تعلیق فعال (ASS) برای کنترل سیستم تعلیق با استفاده از یک ژنراتور نیرو، که بین جرم معلق و بدون فنر از وسیله نقلیه قرار گرفته است، پیشنهاد شده است. روش ASS به علت سازگاری با طیف وسیعی از شرایط جاده ها، نسبت به PSS  برتری زیادی دارد. راحتی مسافر و جابجایی خودرو سپس با به حداقل رساندن شتاب بدنه و انحراف تایر تا آنجا که امکان پذیر است، بهبود یافته است...

 

کنترل امپدانس مقاوم کنترل مقاوم سیستم تعلیق مغناطیسی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

A novel robust impedance control approach is developed to control dynamic behavior of a vehicle subject to road disturbances behavior is predetermined as an impedance rule to achieve passenger comfort and vehicle handling by the use of a hydraulically actuated suspension system. Impedance control law is simple, free of model and efficient to apply for a broad range of road conditions. Moreover, it relates comfort to handling. This control approach can provide a desired comfort when passing a bump, and both desired comfort and handling after passing a bump. Robust position and force controls are used to implement the robust impedance control with the presence of uncertainties. A transformed proportional–integral–derivative control is proposed to perform the robust control. The system stability is analyzed and analytical results are confirmed by simulations. A quarter-car model of suspension system and a nonlinear model of hydraulic actuator are used to simulate the control system 

Keywords: active suspension system hydraulic suspension robust impedance control
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید