دانلود مقاله ترجمه شده کنترل فعال سیستم تعلیق خودرو با روش امپدانس


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000124 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2000124
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
399 Kb
حجم فایل فارسی :
885 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کنترل فعال سیستم تعلیق خودرو با روش امپدانس

عنوان انگليسي

Impedance control of an active suspension system

نویسنده/ناشر/نام مجله

Mechatronics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

یک سیستم کنترلی جدید برای کنترل رفتار دینامیکی یک خودرو با توجه به اختلالات جاده ها، توسعه داده شده است. ایده جدید این مقاله، اعمال کنترل امپدانس درسیستم فعال تعلیق خودرو که توسط عملگر هیدرولیک کنترل می­شود، می­باشد. رابطه بین آسایش سرنشین و کنترل حرکت وسایل نقلیه، با استفاده از پارامترهای امپدانس به دست آمده است. قانون کنترل امپدانس، بسیار ساده، بدون مدل است و می تواند برای طیف گسترده ای از شرایط جاده از جمله جاده­های تخت اعمال شود. کنترل امپدانس از طریق دو حلقه داخلی یکی کنترل نیرو عملگر توسط خطی سازی فیدبک و حلقه کنترل فازی برای ردیابی جابجایی بدنه خودرو توسط قانون امپدانس، تحقق می­یابد. پایداری سیستم نیز تجزیه و تحلیل شده است. مدل چهارگانه از سیستم تعلیق خودرو و یک مدل غیر خطی از هیدرولیک برای شبیه سازی سیستم کنترلی استفاده شده است.

1-مقدمه

طراحی سیستم تعلیق غیر فعال ( PSS ) برای تحقق دو هدف مورد نظر یک کنترل حرکت خودرو و دیگری تامین آسایش مسافران است. مساله طراحی ایجاد یک تبادل و مصالحه میان هر دو هدف که مخالف یکدیگر هستند، می باشد. کنترل به روش PSS نمی تواند خود را  با تغییرات گسترده در شرایط جاده ها، انطباق دهد. با این حال، این مقوله می تواند با کنترل شتاب عمودی یک وسیله نقلیه با استفاده از یک سیستم تعلیق فعال ( ASS ) انجام می شود. این روش از طریق تولید نیروی عملگر بین توده فنردار معلق و توده بدون فنر، تحقق می­یابد...

کنترل رفتار دینامیکی یک خودرو کنترل فعال سیستم تعلیق خودرو :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

A novel control system is developed to control dynamic behavior of a vehicle subject to road disturbances. The novelty of this paper is to apply the impedance control on an active vehicle suspension system operated by a hydraulic actuator. A relation between the passenger comfort and vehicle handling is derived using the impedance parameters. The impedance control law is simple, free of model and can be applied for a broad range of road conditions including a flat road. Impedance control is achieved through two interior loops which are force control of the actuator by feedback linearization and fuzzy control loop to track a desired body displacement provided by the impedance rule. The system stability is analyzed. A quarter-car model of suspension system and a nonlinear model of hydraulic actuator are used to simulate the control system

Keywords: Active suspension system Feedback linearization Impedance control
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید