دانلود پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان توسعه كارآفرينی

در این تحقیق کارآفرینی به بررسی ضرورت های كارآفرينی، تعاريف كارآفرينی، كارآفرينی سازمانی، كارآفرينی از ديدگاه های مختلف، نقش های كارآفرينان پرداخته شده است. می توانید این تحقیق مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.
قیمت : 975,000 ریال
شناسه محصول : 2010066
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 150
نوع فایل های ضمیمه : powerpoint
حجم فایل : 3 Mb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پاورپوینت تحقیق مدیریت با عنوان توسعه كارآفرينی

چکیده

واژه كارآفرين از كلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد شدن Undertake نشات گرفته است.  روند تحول زندگي از دوران غارنشيني تاكنون به شيوه هاي متفاوتي توصيف شده است؛ اما آنچه كه در تمامي تحليل ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغيير “ ( Change Agent ) يا در واقع همان نيرويي است كه پيشرفت مادي را سبب شده است. امروزه متوجه شده ايم كه اين “ عامل تغيير “ از ابتدا تاكنون وجود داشته و در آينده نيز نقش آنرا كارآفرينان ايفاء خواهند نمود. کار آفرِين فردی است دارای ايده و فکر جديد و از طريق ايجاد يک کسب و کار(  کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه يا شرکت يا سازمان) که توأم با منابع و مخاطره  انگيز مالی و اجتماعی است.  محصول يا خدمت جديد به بازار ارايه می نمايد. كارآفرينان نياز به توفيق ( n Ach) بالايي دارند و اين نياز سبب مي شود تا آنها موقعيتهاي كارآفرينانه را انتخاب كنند. افرادي كه نياز به توفيق ( n Ach) بسيار زيادي دارند ؛ داراي ويژگيهاي ذيل مي باشند :

            1- مسئوليت شخصي براي تصميم گيري را ترجيح مي دهند .

            2- بعنوان تابعي از مهارتها ؛ ريسك پذيري متوسطي دارند .

            3- به نتايج تصميمات خود علاقمند بوده و به بازخورد فعاليتهاي خود حساس مي باشند .

می توانید این تحقیق مدیریت را به صورت پاورپوینت دانلود نمایید.

نقش های كارآفرينان

- عامل كاهش بوروكراسي اداري ( كاهش پشت ميزنشيني و مشوق عمل گرايي و … )

- عامل نوآوري و روان كننده تغيير .

- به عنوان يكي از عوامل توليدمثل زمين ؛ سرمايه ؛ انسان و …

- عامل تحريك و تشويق حس رقابت .

- عامل تحريك ؛ تركيب و مهيا كردن عوامل توليد .

- عامل ساماندهي منابع و استفاده اثربخش از آنها .

- عامل يكپارچگي و ارتباط بازارها .

- عامل رفع خلل ؛ شكافها و تنگناهاي بازار و اجتماع .

 فهرست مطالب

مقدمه

- شناخت تغييرات محيط بين الملل

- شناخت ايران(نظام ارزشي ؛ مسائل خاص

سازمانها ؛ اقتصاد ايران

- ضرورت هاي كارآفريني

- تعاريف كارآفريني

- كارآفريني سازماني

- نقش هاي كارآفرينان

- كارآفريني از ديدگاه روانشناسي

- كارآفريني از ديدگاه جامعه شناسي

- تفاوت كارآفرين با غيركارآفرين

- تفاوت كارآفرين با مدير

- ديدگاه فرايندي و مدل هاي كارآفريني

- طرح Case زمزم (‌ سازمان توليدي )

- طرح Case اكبر جوجه ( سازمان خدماتي )

- ارائه مدل كارآفريني

- جمع بندي ؛ پرسش و پاسخ

 

 

 

 

Keywords: كارآفرينی سازمانی کارآفرینی
این برای گرایش های: کارآفرینی، کاربرد دارد. [ برچسب: ]