دانلود بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه های فرزند پروری در بین دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان شهرستان قزوین است. در این راستا فرضیه های زیر مطرح شدند: 1)ا بین انگیزه و پیشرفت و شیوه فرزند پروری رابطه معنی داری وجود دارد . 2) بین شیوه اقتدار طلبی و شیوه فرزند پروری رابطه وجود دارد. و 3) .بين آزادي طلبي و انگيزه پيشرفت رابطه معني داري وجود دارد. 4) بين سلطه جويي و انگيزه پيشرفت رابطه معني داري وجود دارد.
قیمت : 765,000 ریال
شناسه محصول : 2005093
نویسنده/ناشر/نام مجله : دانشجوی کارشناسی روان شناسی
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات فارسي : 85
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 87 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان

چکیده

 

بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان

پروژه روانشناسی با موضوع بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان به صورت فایل Word برای دانلود از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) ارائه شده است. این پروژه روانشناسی از پنج فصل تشکیل شده است. 

چکیده 

  هدف از تحقیق  حاضر بررسی  رابطه  بین انگیزه  پیشرفت  و شیوه های فرزند پروری  در بین دانش آموزان  مقطع سوم دبیرستان  شهرستان قزوین است. در این راستا  فرضیه  های زیر مطرح شدند: 1)ا بین  انگیزه و  پیشرفت  و شیوه فرزند پروری  رابطه معنی داری  وجود دارد  . 2)  بین  شیوه  اقتدار طلبی  و  شیوه فرزند پروری  رابطه  وجود دارد.  و 3) .بين آزادي طلبي و انگيزه پيشرفت رابطه معني داري وجود دارد. 4) بين سلطه جويي و انگيزه پيشرفت رابطه معني داري وجود دارد. جامعه مورد مطالعه  در تحقیق  حاضر عبارتند از  دانش آموزان  مقطع سوم دبیرستان  شهرستان   قزوین است  که صد  نفر  به عنوان  نمونه انتخاب گردیده  که آزمون  انگیزه پیشرفت  وشیوه ی فرزند پروری  بر روی آنها اجرا گردید.  نتایج  بدست آمده  حالی  از آن  است که بین انگیزه و پیشرفت  و شیوه ی فرزند پروری  رابطه معنی داری  وجود ندارد  همین طور  بین شیوه  اقتدار طلبی  و انگیزه  پیشرفت  هم رابطه  ای وجود ندارد . و همين طور در فرضيه سوم كه بين آزادي طلبي و انگيزه پيشرفت تحصيلي رابطه معني داري وجود دارد زيرا كه ضريب همبستگي بدست آمده بزرگتر از ضريب همبستگي جدول در سطح معني داري 5% قرار دارد و همين طور در فرضيه چهارم كه بين سلطه جويي و انگيزه پيشرفت رابطه معني داري وجود دارد چون ضريب بدست آمده از ضريب جدول با درجه آزادي 99 در سطح معني داري 5% كوچكتر است فرضيه تحقيق مورد تائيد قرار نگرفته و بين انگيزه پيشرفت و سلطه جويي رابطه معني داري وجود ندارد.

فهرست مطالب این پروژه روانشناسی به شرح زیر است: 

فصل اول: کلیات تحقیق 

مقدمه   

بیان مساله   

اهمیت و ضرورت تحقیق   

اهداف تحقیق   

فرضیه های  تحقیق   

متغیر های تحقیق   

 تعاریف عملیاتی   

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش 

پیشینه ادبیات مربوط به شیوه‌های فرزندپروری    

جایگاه خانواده   

شیوه‌های فرزند پروری   

شیوه‌های فرزند پروری از نظر باوم مریند   

نظریه‌های مربوط به شیوه‌های فرزند پروری   

مبانی نظری   

هدف از تربیت   

سابقه ی  تاریخی تربیت   

وظیفه ی تربیت   

دامنه و قدرت نفوذ تربیت    

عوامل مورد بحث در تربیت   

فایده و لزوم تربیت   

اهمیت خانواده از نظر تربیت کودک   

عالیترین شکل تربیت   

وسعت دامنة بحث دربارة خانواده   

 ساختار نظریه اتکینسون   

نظریه مک کلند  پیرامون  انگیزه پیشرفت   

 نظریه مورای   

ویژگی های افراد  پیشرفت گرا   

بررسی پژوهش های  انجام یافته   

پیشینه ی پژوهش   

فصل سوم: روش تحقیق 

روش تحقیق   

جامعه ی مورد مطالعه   

حجم نمونه   

روش نمونه گیری   

ابراز اندازه  گیری  تحقیق   

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 

مقدمه   

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 

بحث و نتیجه گیری   

محدودیتها   

پیشنهادات   

منابع و ماخذ  

پرسشنامه  

Keywords: شیوه فرزند پروری فرزند پروری
این برای گرایش های: روانشناسی‌ عمومی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]