دانلود پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت

در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت برای دانلود ارائه شده است. این پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت به صورت فایل Word رایگان قابل دانلود است.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2003382
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 93
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 508 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت

چکیده

پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت

در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت برای دانلود ارائه شده است. این پروژه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت به صورت فایل Word رایگان قابل دانلود است.

در اين پايان نامه قصد داريم تا اولين بار در کشور ايران با شناسايي و تعريف پارامترهاي مربوط به کيفيت سرويس در اينترنت به ارائه استاندارد متعارفي در اين زمينه بپردازيم. به اميد آنکه با اين کار گامي هر چند کوچک در جهت بهبود و ثبات کيفيت سرويس هاي ارائه شده برداريم  وحداقل خواننده گرامي اين پايان نامه بتواند با استفاده از پارامترهاي ارائه شده و پس از آشنايي با روش انداره گيري پارامتر هاي فوق در يافتن سرويس دهندگان مناسب هدايت گردد.   

لازم به ذکر مي باشد که در ارائه  پارامترهاي فوق از استاندارد هاي بين المللي ارائه شده توسط اتحاديه اروپا ,  IUT-T, IETF و چند کشور مانند هندوستان و مالزي  استفاده گشته ليکن نتايج ارائه گشته در پايان نامه دقيقا با سطح سرويس هاي ارائه شده در کشور ايران همخواني دارد که اندازه گيري هاي به عمل آمده در چند سرويس دهنده داخلي بر اين امر صحه گذاشته است.

فهرست مطالب پایانامه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت به شرح زیر است:

فصل اول

مقدمه

طرح کلي بحث   

بخش  اول    کيفيت سرويس از ديدگاه برنامه هاي کاربردي تحت اينترنت 

آشنائي با معماري اينترنت

آشنائي با سرويس هاي کاربردي در اينترنت

معرفي 4 پارامتر اصلي کيفيت سرويس

آشنايی با معمارهای جديد جهت پشتيبانی QoS در اينترنت

طبقه بندي کاربران از لحاظ  سطح استفاده آنان از  اينترنت

بخش  دوم   کيفيت سرويس از ديدگاه  کاربران

بررسي اجمالي پارامترهاي مواثر در کيفيت سرويس

پارامترهاي مربوط به عملکرد   (Performance) 

پارامترهاي مربوط به اطمينان و پشتيباني (Reliability)

فصل دوم

مقدمه:

مفهوم QOS

معماري پايه QOS 

علامت گذاري و شناسايي QOS   

دسته بندي یا طبقه بندي  

QOS داخل عناصر يك شبكه منفرد

مديريت صف

بازده پيوند

سياست گذاري و قالب بندي ترافيك

دسته بندي / شناسايي جريان ها

جانشيني سياست QOS با مسيريابي بر اساس سياست گذاري

CAR  جانشيني تقدم IP

NBAR  شناسايي پوياي جريان ها

تقدم IP  : QOS فرق گذارنده

ابزار هاي مديريت تراكم

FIFO  توانايي ذخيره و پيشروي

PQ اولويت بندي ترافيك

CQ  گارانتي كردن پهناي باند

WFQ  بر اساس جريان : به وجود آوردن عدالت ميان جريان ها

همكاري بين  WFQ  و تكنولوژي هاي سيگنال  بندي  QOS

تاثير جايگذاري تقدم IP

WFQ بر اساس دسته : اطمينان از پهناي باند شبكه

مديريت صف و ابزارهاي اجتناب از تراكم

WRED اجتناب از تراكم

همكاري  WRED  با تكنولوژي هاي سيگنال بندي  QOS

RED جريان : RED براي جريان هاي بدون محصول TCP

ابزارهاي سياست گذاري و قالب بندي ترافيك 

CAR  مديريت سياستهاي پهناي باند دردسترس و اجراي سياست گذاري ها

GTS  كنترل جريان ترافيك عازم به شبكه

FRTS  مديريت ترافيك  Frame Relay

مكانيسم بازده پيوند

LFI  قطعه قطعه كردن و جداسازي ترافيك IP

تراكم سرآيند RTP  : افزايش بازده ترافيك بلادرنگ

RSVP  گارانتي كردن QOS

مديريت QOS

Qos در اترنت

سوييچينگ برچسب چندين پروتكل : اجازه دادن به مهندسي ترافيك انعطاف پذير

كنترل سياست گذاري هاي QOS

خلاصه

مراجع

متن کامل این پایانامه با موضوع کیفیت خدمات در اینترنت را از همین صفحه دانلود نمایید.

Keywords: کیفیت خدمات در اینترنت
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]