چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟ 
             
            
        
        
            
                فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008597 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
                
                
                   
 
 
  
     
 
 
 
 
      
    
                    
                        
                        
                     
                
                     
                  
                             
                                  
       
                                      
                             
                   
                    
                         
       حجم فایل انگلیسی :     
    
                         
                             
    204 Kb  
                         
                           
              
                         
       حجم فایل فارسی :     
    
                         
                             
    552 کیلو بایت  
                         
                           
            
                 
                         
       نوع فایل های ضمیمه :     
    
                         
                             
    Pdf+Word  
                         
                           
               
                       
                            
                         
                         
   کلمه عبور همه فایلها :     
   
                         
                             
     www.daneshgahi.com    
                    
             
                         
                                
                           
                        
             
         
     
    
        
            
              
                 عنوان فارسي
            
        
        
            
                
               
                 
            
              
                رهیافت کنترلی تغذیه ی بارهای بحرانی ولتاژ پایین در یک DFIG ظرفیت بالا با تریستور طرف شبکه ی کنترل شده با رگولاتور ولتاژ
            
            
         
     
    
        
            
           
                   عنوان انگليسي
            
        
        
            
           
                  
            
                 Low voltage ride-through control strategy of a large capacity DFIG with grid-side thyristor controlled voltage regulator 
            
            
         
     
    
        
            
               نویسنده/ناشر/نام مجله 
             
            
        
        
            
          
                  IET Conference on Renewable Power Generation
            
         
     
    
        
            
                این مقاله چند صفحه است؟
             
            
        
        
            
                این مقاله ترجمه شده  مهندسی برق شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف  و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است 
            
         
     
 
     
   
     
    
    
        چکیده
با افزایش روز افزون قدرت بادی متصلشده به شبکه و پیشرفت نیروگاه های بادی فراساحلی، مشخصه های عملیاتی توربین های بادی در طول رخداد خطا نگرانی های بیشتری را به خود معطوف نموده اند. این مقاله یک روش نسبتاً ساده را برای به دست آوردن تغذیه ی ولتاژ پایین بارهای بحرانی (LVRT)  برای توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی تغذیه ی مضاعف، دنبال مینماید. یک رگولاتور ولتاژ کنترل شده با تریستور(TCVR) در طرف ولتاژ پایین نیروگاه مزرعه ی بادی نصب میشود. هنگامیکه افت ولتاژ رخ میدهد، ولتاژ طرف شبکه به شکلی معقول بر اساس درجه ای که آن برای بهبود ولتاژ استاتور DFIG افت مینماید، جبرانسازی میشود که در نتیجه ی آن تغییرات دامنه ی شار، کاهش یافته بنابراین جریان روتور در زیر محدوده نگهداشته می شود و همزمان ازدیاد ولتاژ dc باس(گذرگاه) در هنگام خطا میرا میشود. یک مدل سیستم DFIG قدرت بادی با ظرفیت 5MW با استراتژی کنترل پیشنهاد داده شده در PSCAD/EMTDC ایجاد شده تا مشخصه های عملیاتی توربین بادی را تحت خطاهای شدید شبیه سازی نماید تا از این طریق قابلیت اطمینان روش پیشنهادی را اعتبارسنجی نماید. 
1-مقدمه
در میان انرژیهای تجدیدپذیر جدید، قدرت بادی با سرعت بالایی رشد داده شده و نقش مهمی را در آینده ایفا خواهد نمود. تا سال 2010، ظرفیت قدرت بادی به 194.4 GW رسیده است. در میان انواع مختلف توربینهای بادی، DFIG نوع متداولتر است چرا که  دارای ظرفیت عملیاتی با سرعت متغیر است، دارای کنترل جداسازی شده ی توان فعال و واکنشی بوده، هزینه ی آن کم و ساختار سادهای دارد و همچنین دارای تعداد دیگری از مزایا میباشد...
  
         
 ژنراتور القایی تغذیه مضاعف  رگولاتور ولتاژ کنترل شده با تریستور  تغذیه ی بارهای بحرانی ولتاژ پایین 
:کلمات کلیدی 
     
     
        Abstract
With  the  rapidly  increasing  capacity  of  grid-connected  wind power  and  the  development  of  offshore  wind  power,  the  operating characteristics of wind turbine during the fault have drawn  more  concern.  This  paper  adopts  a  relatively  simple  method to achieve low voltage ride-through (LVRT) of doubly-fed induction generator (DFIG) based wind turbine. A thyristor  controlled  voltage  regulator  (TCVR)  is  installed  in  the low-voltage side of the wind farm substation. When voltage dip occurs, the grid-side voltage is reasonably compensated  according  to  the  degree  it  drops  to  improve  the stator  voltage  of  DFIG,  thereby  reducing  the  flux  changes  in amplitude, so that the rotor current is restricted under the limit and  at  the  same  time  the  over-voltage  of  DC  bus  during  the  fault is suppressed. A 5MW DFIG wind power system model with the proposed control strategy is established in PSCAD/EMTDC  to  simulate  the  operating  characteristics  of  the wind turbine under severe symmetrical fault to verify the validity of the proposed method.
        Keywords:  
  doubly-fed induction generator  thyristor controlled  voltage regulator  low voltage ride-through 
 
     
        
        
            
                
                سایر منابع مهندسی برق در زمینه توربین بادی