دانلود مقاله ترجمه شده پیش بینیِ ورود گردشگران از طریق یادگیری ماشین و شاخص جستجوی اینترنتی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008088 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,270,000 ریال
شناسه محصول :
2008088
سال انتشار:
2019
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
641 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پیش بینیِ ورود گردشگران از طریق یادگیری ماشین و شاخص جستجوی اینترنتی

عنوان انگليسي

Forecasting tourist arrivals with machine learning and internet search index

نویسنده/ناشر/نام مجله

Tourism Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مطالعات قبلی نشان داده است که داده­ های آنلاین، مانند پرس­وجوهای انجام شده در موتورهای جستجو، یک منبع اطلاعاتیِ جدید محسوب می­شوند که می­توانند برای پیش ­بینی تقاضای گردشگری مورد استفاده قرار گیرند. در این مطالعه، ما چارچوبی را برای این پیش­بینی پیشنهاد می­ دهیم که با استفاده از یادگیریِ ماشین و شاخص­ های جستجوی اینترنتی، ورود گردشگران به مکان­های محبوبِ چین را پیش­بینی می­کند و عملکرد این پیش­بینی، را به ­ترتیب با نتایج جستجوی تولید شده توسط گوگل و بایدو مقایسه می­کنیم. این تحقیق، علیت گرانجر و همبستگیِ میانِ شاخص جستجوی اینترنتی و ورود گردشگران به پکن را تایید می­کند. نتایج تجربی ما نشان می­دهد که عملکردِ پیش­بینیِ مدل­های پیشنهادیِ هسته­ ی ماشینِ یادگیریِ افراطی (KELM)، که مجموعه ­هایی از گردشگران را با شاخص بایدو و شاخص گوگل ادغام می­کنند، در مقایسه با مدل­ های معیار، به میزان قابل توجهی از نظر دقت پیش­بینی و قدرتِ تحلیل ، بهتر بوده ­اند.

 

پیش بینی تقاضای گردشگری هسته ی ماشینِ یادگیریِ افراطی جستجوی داده های پرس وجو :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Previous studies have shown that online data, such as search engine queries, is a new source of data that can be used to forecast tourism demand. In this study, we propose a forecasting framework that uses machine learning and internet search indexes to forecast tourist arrivals for popular destinations in China and compared its forecasting performance to the search results generated by Google and Baidu, respectively. This study verifies the Granger causality and co-integration relationship between internet search index and tourist arrivals of Beijing. Our experimental results suggest that compared with benchmark models, the proposed kernel extreme learning machine (KELM) models, which integrate tourist volume series with Baidu Index and Google Index, can improve the forecasting performance significantly in terms of both forecasting accuracy and robustness analysis.

Keywords: Tourism demand forecasting Kernel extreme learning machine Search query data
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > پیش بینیِ ورود گردشگران از طریق یادگیری ماشین و شاخص جستجوی اینترنتی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید