دانلود مقاله ترجمه شده نحوه استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش نمایانی وب‌سایت


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007698 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2007698
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
680 Kb
حجم فایل فارسی :
347 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نحوه استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش نمایانی وب‌سایت

عنوان انگليسي

How to Use Search Engine Optimization Techniques to Increase Website Visibility

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE, Transactions on professional communication

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 17 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 35 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

این آموزش به دو پرسش کلی پاسخ می‌دهد: 1) چه چیزی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک می‌کند؟ و 2) سازنده‌های محتواهای وب و وب‌مسترها چه کاری می‌توانند انجام دهند تا یافتن محتوا و سایت آن‌ها توسط مخاطبان با استفاده از موتورهای جستجو ساده‌تر شود؟. مفاهیم کلیدی: رتبه‌بندی‌ موتورهای جستجو توسط سه کلاس از شرکت‌کنندگان شکل می‌گیرد: شرکت‌های موتور‌های جستجوگر و برنامه‌نویسان، متخصصان حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو و کاربران موتور جستجو، اسامی این سه کلاس هستند. درس‌های کلیدی: با اعمال سه درس کلیدی ارتباط‌برقرار‌کننده‌های حرفه‌ای می‌توانند یافتن محتوای وب را برای مخاطب از طریق موتورهای جستجو آسان‌تر کنند و بدین منظور: 1) در هنگام تجزیه و تحلیل کلمات‌کلیدی، وب‌سایت‌های رقبا و مخاطبان محتوای وب‌سایت خود را در نظر بگیرید. 2) کلمات‌کلیدی را درون متن وب خود وارد کنید تا در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر شوند و 3) محتوای وب و وب‌سایت خود را با سایر سازندگان محتوای وب مرتبط سازید. پیامدها: از آنجایی که بهینه‌سازی موفقیت‌آمیز موتورهای جستجو نیاز به زمان زیادی دارد، ارتباط‌برقرار‌کننده‌های حرفه‌ای باید به طور تدریجی درس‌هایی که به ترتیب در این آموزش ارائه شده است را اعمال کنند و بایستی با الگوریتم‌های رتبه‌بندی  که مرتبا در حال تغییر هستند خود را بروز نگه دارند و همچنین باید در شیوه‌های درحال تغییر متخصصین بهینه‌سازی جستجو نیز مشارکت داشته باشند.

1-مقدمه

اکثر متخصصان و محققان ارتباطات حرفه‌ای می‌توانند به برخی از محتواها در وب که خود نویسنده آن‌ها هستند اشاره کنند مانند وب سایت‌هایی که کارفرمایان یا مشتریان خود، یا سایت‌هایی که برای منافع حرفه‌ای، شخصی یا ارتباطی ایجاد شده‌اند. به عنوان یک آزمایش ساده، ممکن است آن‌ها سعی کنند که محتوای خود را با استفاده از یک موتور جستجوی عمومی وب پیدا کنند. به احتمال زیاد، اگر آن‌ها بتوانند یک کوئری جستجو با کلماتی که با دقت انتخاب شده‌اند را با یادآوری ویژگی‌های بسیار خاصی از محتوا را تشکیل دهند، مانند عنوان آن، عبارات کلیدی متمایز آن، نام وب‌سایت یا سازمانی که متعلق به آن هستند و به همین ترتیب جلو بروند، احتمال موفقیت آن‌ها برای یافتن نتیجه مد نظدر در صفحه اول نتایج جستجو بسیار بالا خواهد بود. از سوی دیگر، اگر آنها از شخص دیگری بخواهند محتوا را پیدا کند، شخصی که این محتوا را از پیش نمی‌شناسد، که دقیقا شرایطی است که در این مقاله ما دنبال محتوایی درون وب هستیم، احتمال موفقیت آن‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. البته این محتوا ممکن است در نهایت پس از تلاش‌های متعدد برای کوئری‌های جستجو مختلف و پیمایش بسیاری از صفحات نتایج جستجو یافت شود... 

ابرلینک‌ها کلمات‌کلیدی جستجوی طبیعی بهینه‌سازی موتورهای جستجو :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Research questions: This tutorial aims to answer two general questions: (1) What contributes to search engine rankings? and (2) What can web content creators and webmasters do to make their content and sites easier to find by audiences using search engines? Key concepts: Search engines' rankings are shaped by three classes of participants: search engine companies and programmers, search engine optimization practitioners, and search engine users. Key lessons: By applying three key lessons, professional communicators can make it easier for audiences to find their web content through search engines: (1) consider their web content's audiences and website's competitors when analyzing keywords; (2) insert keywords into web text that will appear on search engine results pages, and (3) involve their web content and websites with other web content creators. Implications: Because successful search engine optimization requires considerable time, professional communicators should progressively apply these lessons in the sequence presented in this tutorial and should keep up to date with frequently changing ranking algorithms and with the associated changing practices of search optimization professionals

Keywords: Power quality Power harmonic filters Sensitivity analysis Inverters
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > نحوه استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش نمایانی وب‌سایت
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید