دانلود مقاله ترجمه شده مدل های یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی تحصیلی مدارس راهنمایی و دبیرستان در ایالات متحده آمریکا


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2005914 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
635,000 ریال
شناسه محصول :
2005914
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
295 Kb
حجم فایل فارسی :
73 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدل های یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی تحصیلی مدارس راهنمایی و دبیرستان در ایالات متحده آمریکا

عنوان انگليسي

ICT Integration Models into Middle and High School Curriculum in The USA

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف اصلی از این مطالعه، بررسی ادغام ICT در برنامه تحصیلی عمومی مدارس آمریکا و ارائه ی پنج مدل ادغام ICT مربوط به موضوعات درسی مدارس راهنمایی و دبیرستان است. بر اساس منابع موجود در مورد فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه تحصیلی، آموزش و پرورش و روش های توسعه برنامه تحصیلی مورد بحث قرار گرفتند. سپس، دو رویکرد اصلی ادغام ICT از مدارس دولتی آمریکا توضیح داده شد. در نهایت، پنج مدل ادغام ICT؛ ICT به عنوان یک موضوع، فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک ابزار میانجی فرهنگی در سیستم فعالیت است که در آن دانش آموزان و معلمان، دانش جدیدی ایجاد می کنند، ICT به عنوان موضوعی است (یکی از مناطق محتوا) که با انواع دیگر موضوعات، مانند ریاضی، علوم، سواد، و تکنولوژی با هم ادغام شده اند، و به عنوان یک برنامه درسی مختلط ارائه گردیدند. اعتقاد بر این است که این مدل ها، باعث گسترش درک ادغام ICT در موضوعات آموزش و یادگیری راهنمایی و دبیرستان خواهد شد.

1-مقدمه

فناوری های اطلاعات و ارتباطات (ICT) یک موضوع علمی روشن مانند تاریخ، ریاضیات، یا ادبیات نیست؛ مانند سایر موضوعات، یک دامنه ی مشخص در برنامه درسی عمومی مدرسه حفظ نکرده است. چندین دلیل می تواند برای توضیح این موضوع مطرح شود؛ به عنوان مثال، ICT یک موضوع علمی جدید است، و یا ICT یک ابزار آموزش و یادگیری است. رویکردهای مختلف یادگیری، ICT را بصورت متفاوت تعریف می کنند...

یکپارچه سازی ICT مدارس راهنمایی و دبیرستان آمریکا :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The main purpose of this study is to examine the ICT integration into US public school curriculum and to propose five ICT integration models related to middle and high school course subjects. Based on the literature on ICT, curriculum, pedagogy and approaches to curriculum development were discussed. Then, two main ICT integration approaches from US public schools were explained. Finally, five ICT integration models; ICT as a subject matter, ICT as a cultural, mediational tool in the activity system in which students and teachers construct and co-construct new knowledge, ICT as a subject matter (one of the content area) that is integrated into a variety of other subject matters, such as math, science, literacy, and technology together, and as a Mixed Curriculum were proposed. It is believed that these models will expand the understanding of ICT integration into teaching and learning of middle and high schools subject matters

Keywords: ICT Curriculum Curriculum development Integrated curriculum Middle school High school
این برای گرایش های: تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > مدل های یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی تحصیلی مدارس راهنمایی و دبیرستان در ایالات متحده آمریکا
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید