دانلود مقاله ترجمه شده تأثير رسانه‌هاي جديد بر ارتباطات بين‌فرهنگي در بستر جهاني


چطور این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004826 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
675,000 ریال
شناسه محصول :
2004826
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
88 Kb
حجم فایل فارسی :
243 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تأثير رسانه‌هاي جديد بر ارتباطات بين‌فرهنگي در بستر جهاني

عنوان انگليسي

The Impact of New Media on Intercultural Communication in Global Context

نویسنده/ناشر/نام مجله

China Media Report Overseas

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چكيده

رشد سريع رسانه‌هاي جديد، نيروي اصلي تسريع‌كننده روند جهاني‌شدن در جامعه انساني، در سال‌هاي اخيري بوده است. رسانه‌هاي جديد باعث شده تا تعامل انسان و جامعه به سطح پيچيده و خيلي بهم‌وابسته‌اي، برسد، اما در عين حال موجوديت بسياري از ارتباطات ميان‌فرهنگي را به مفهوم كلاسيك آن، به چالش مي‌كشد. بر اساس اين شرايط ما به دنبال محققان بيشتر و بيشتري هستيم كه به تحقيق و بررسي رابطه مابين رسانه‌هاي جديد و ارتباطات بين‌فرهنگي بپردازند. حوزه‌هاي نوعاً درحال ظهور در اين سير تحقيقاتي عمدتاً شامل سه دسته هستند: (1) تأثير فرهنگ ملي/ قومي بر توسعه رسانه‌هاي جديد، (2) تأثير رسانه‌هاي جديد بر هويت اجتماعي/ فرهنگي، و (3) تأثير رسانه‌هاي جديد (بويژه رسانه‌هاي اجتماعي) بر جنبه‌هاي مختلف تعامل بين‌فرهنگي (مثلاً، روابط بين‌فرهنگي، سازگاري بين‌فرهنگي، تعارض بين‌فرهنگي). اين مقاله روند تحقيقات در خصوص رابطه مابين رسانه‌هاي جديد و تعامل بين‌فرهنگي را مورد بحث قرار مي‌دهد.

1-مقدمه

تاريخ ارتباطات انساني با سنت (شيوه) شفاهي يا گفتاري آغاز مي‌شود. از آغاز اين دوره تاريخي، انتشار پيام‌ها از طريق شفاهي، تا دست‌نوشته، چاپي، الكترونيكي سيمي، الكترونيكي بي‌سيم و نهايتاً ارتباطات ديجتتالي، پيش‌رفته است. بزرگترين تغيير در انتشار پيام در عصر معاصر با معرفي كامپيوتر‌ها و اينترنت در اوايل دهه 1990 رخ داد. از آن پس، اين تغيير مؤثر در رسانه ارتباطاتي به طور معني‌داري بر درك انسان از رسانه، استفاده از زمان و مكان، و دسترس‌پذيري و كنترل رسانه، تأثير گذاشت...

رسانه‌هاي جديد فرهنگ ارتباطات بين‌فرهنگي هويت فرهنگي :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The rapid development of new media has been the main force accelerating the trend of globalization in human society in recent decades. New media has brought human interaction and society to a highly interconnected and complex level, but at the same time challenges the very existence of intercultural communication in its traditional sense. It is under this circumstance that we see more and more scholars becoming involved in the investigation of the relationship between new media and intercultural communication. Emerging topical areas in this line of research mainly include three categories: (1) the impact of national/ethnic culture on the development of new media, (2) the impact of new media on cultural/social identity, and (3) the impact of new media (especially social media) on different aspects of intercultural communication (e.g., intercultural relationships, intercultural adaptation, and intercultural conflict). This paper discusses this trend of research on the relationship between new media and intercultural communication

Keywords: New media culture intercultural communication cultural identity
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید