دانلود مقاله ترجمه شده مدل پشتیبانی تصمیم برای سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن با استفاده از کنترل منطق فازی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004423 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2004423
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
438 Kb
حجم فایل فارسی :
99 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدل پشتیبانی تصمیم برای سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن با استفاده از کنترل منطق فازی

عنوان انگليسي

Decision support model for automated railway level crossing system using fuzzy logic control

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Computer Science

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 8 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

هدف این مقاله بحث و بررسی مدل تصمیم برای سیستم محل تقاطع (LC) راهآهن با استفاده از کنترل منطق فازی (FLC) برای ارائهی انجام تصمیمگیری مطمئن در تقاطعهای راهآهن بدون نفرات است تا از کل زمان عملیات بکاهد، از هرگونه تلفات سوانح جلوگیری به عمل آورد و خطاهای انسانی را از میان بردارد. مدل پشتیبانی تصمیم پیشنهادی در این مقاله سیگنالهای اقدام قاطع هوشمند مشابه با مغز انسان را ارائه مینماید (به عنوان مثال، در طول رسیدن قطارهای به محل تقاطع راهآهن و گذر کردن از آن). مدل FLC طراحی شده است که رویدادها را تشخیص میدهد (به عنوان مثال رسیدن و گذر کردن قطارها) و بر این اساس سیگنالهای اقدام خروجی ایجاد میشوند (به طور مثال آژیر خطر، اقدامات کنترلی برای باز و بسته کردن گیتها). این نوع مدل را میتوان در محل تقاطع راهآهن بدون کارمند پیادهسازی کرد، جایی که احتمال بروز سوانح بیشتر است و عملیات کنترل قابل اطمینان لازم است. سه ورودی اصلی مدل مشخص شده براساس بینایی، صوت و ارتعاش در نظر گرفته شدهاند. این سیستم جدید از تمام این سه متغیر به عنوان ورودی برای پارامترهای تصمیمگیری خود بهره میبرد که موجب افزایش قابل اطمینان بودن این مدل در مقایسه با مدلهای پیشنهادی قبلی میشود که ورودی آنها به تنها به یک رویداد بستگی داشت. ساختار FLC پیادهسازی شده برای ایجاد این مدل سیستم ورودی و خروجی چندگانه (MIMO) است.

1-مقدمه

شبکهی راهآهن کشور هند به طور متوسط دارای محل تقاطع راهآهنی به طول 1.5 کیلومتر است و در حدود 75 تا 80 درصد سوانح رخ داده در تمام تقاطعها در LCهای بدون کارمند و نفرات رخ دادهاند. توسعهی یک سیستم کنترل مطمئن نیاز روز و نیز به نفع عموم است. محلهای تقاطع بدون نفرات نه تنها تنگنایی در عملکرد قطار محسوب میشوند، بلکه حتی علت اصلی بروز سوانح و تأسیسات میشوند و در نتیجه چنین طرحی مستلزم توسعهی سیستمهای کنترل خودکار مطمئنتری خواهد بود...

منطق فازی سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper aims to discuss a decision support model for automated railway level crossing (LC) using fuzzy logic control (FLC) for providing robust decision making at unmanned railway level crossings, to save the overall operation time, to avoid any accidental fatalities, and to eliminate human errors. The decision support model proposed here provides intelligent decisive action signals as similar to a human brain (e.g. during arrival and departure of trains at railway level crossing). FLC model is designed which recognizes the events (i.e. arrival and departure of trains) and accordingly output action signals are generated (i.e. to warning siren, control actions for opening and closing of gates). This type of model can be implemented in unmanned railway level where the chances of accidents are higher and reliable control operation is required. Three primary inputs to the specified model are considered based on visual, acoustic, and vibration. This novel system makes use of all these three parameters as input for its decision taking parameters, which increases the robustness of this model as compared with previously proposed models where the input is dependent on a single event. The FLC structure implemented to generate this model is multiple input multiple output (MIMO) system

Keywords: Fuzzy logic Automated system Railway level crossing MIMO
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > مدل پشتیبانی تصمیم برای سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن با استفاده از کنترل منطق فازی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید