دانلود مقاله ترجمه شده پذیرش سیستم مدیریت یادگیری بوسیله یادگیران از راه دور


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003257 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2003257
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
461 Kb
حجم فایل فارسی :
144 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پذیرش سیستم مدیریت یادگیری بوسیله یادگیران از راه دور

عنوان انگليسي

Distance Learners Acceptance of Learning Management System

نویسنده/ناشر/نام مجله

Advanced Information Management and Service

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

 یادگیری از راه دور، حالت بسیار مهمی از یادگیری در موسسات آموزش عالی (HEI) در برخی کشورهاست. یادگیری از راه دور، دستیابی به فرصت های یادگیری را برای افراد، در حوزه های جغرافیایی، سنین، و توانمندی های یادگیری مختلف، آسان میکند. سیستم مدیریت یادگیری (LMS) یک ابزار مبتنی بر وب مورد استفاده برای مدیریت اجرا، و ارزیابی یادگیری آنلاین و آموزش با سطوح مختلف ساختارهای حمایتی فراهم شده برای مدیران، مدرسان، و دانشجویان، در برنامه یادگیری می باشد. این مطالعه، عواملی را که بر پذیرش و استفاده از LMS و آزمون های قابلیت کاربرد مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) توسط دانشجویان یادگیرنده از راه دور، اثر میگذارند، بررسی میکند. این مطالعه، از مجموعه ای پرسشنامه که بر اساس سه عامل TAM بنام های سودمندی درک شده، سهولت درک شده استفاده، و قصد رفتاری استفاده، توسعه یافته اند، استفاده میکند. یافته های پیمایش ، سطح پذیرش بالای LMS، در بین یادگیران از راه دور، را نشان داد. همچنین، یک تحلیل رگرسیون، نشان داد که سهولت استفاده درک شده سیستم، تاثیر مهمی بر سودمندی درک شده دارد. بعلاوه، تحلیل، تایید کرد که سهولت درک شده استفاده، و سودمندی درک شده، اثر مثبتی بر قصد رفتاری استفاده دارد.

سیستم مدیریت یادگیری سهولت استفاده سودمندی یادگیری از راه دور :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Distance learning is a very important mode of learning in Higher Education institutions (HEI) in some countries. Distance learning increases access to learning opportunities to the people in different geographical areas, ages and different learning capabilities. Learning management system (LMS) is a web-based tool used to manage implement, and assess online learning and teaching with varying levels of support structures provided to administrator, instructors and students in a learning program. This study examines the factors that influence distance learning students' acceptance and use of the LMS and tests the applicability of the Technology Acceptance Model (TAM). A survey was conducted to higher education students who involved in distance learning instruction. This study used a set of questionnaire which was developed based on TAM three factors namely Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use and Behavioral Intention to Use. The finding of the survey indicated high acceptance level on LMS among distance learners. Also, a regression analysis revealed that perceived ease of use of the system had a significant impact on perceived usefulness. In addition, the analysis also confirmed that Perceived Ease of Use and Perceived Usefulness have positive effect on Behavioral Intention to Use

Keywords: technology acceptance model learning management system ease of use usefullness
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید