دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های بازنگری اجتماعی آنلاین : مورد Tripadvispr.com


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002350 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2002350
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
201 Kb
حجم فایل فارسی :
213 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Word+Pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیرات اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های بازنگری اجتماعی آنلاین : مورد Tripadvispr.com

عنوان انگليسي

Effects of Electronic Trust on Purchase Intentions in Online Social Review Networks: The Case of Tripadvisor.com

نویسنده/ناشر/نام مجله

Life Science Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه بازنگری اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده  از 320 شرکت کننده در یک جا متمرکز گردیدند . تحلیل رگرسیون چندگانه برای تحلیل فرضیات مرتبط با فاکتور های موثر سطح اعتماد الکترونیکی کلی و تمایلات خرید انجام گرفت . موجودیت تاثیرات چشمگیر صداقت ، شایستگی ، خیر خواهی و ابعاد قابل پیش بینی بودن در سطح اعتماد الکترونیکی کلی در این یافته ها مورد تایید قرار گرفتند . ضرایب رگرسیون استاندارد نشان دادند که صداقت و خیر خواهی مشارکت جدی دارند ؛ شایستگی و قابلیت پیش بینی به طور متوسط در اعتماد کلی سهم دارند . علاوه بر این  یک سری تحلیل های رگرسیون مرحله ای با هدف تعیین تاثیر ابعاد اعتماد در تمایل خرید مشتریان برای خرید محصول انجام گرفتند . ضرایب رگرسیون استاندارد نشان دادند که صداقت و خیرخواهی به طور قاطعی در سهم دارند و شایستگی نقش متوسطی در تمایل خرید دارد در حالی که قابل پیش بینی بودن سهمی چشمگیری در مدل نداشت .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-پیشینه تئوریک  

1-2- تاثیرات اینترنت درون بخش توریسم

2-2- نقش اعتماد در جهان کسب و کار الکترونیک

3-2- ابعاد اعتماد

3-مدل و فرضیات تحقیق

4-متدو لوژی تحقیق

5-تحلیل های داده ها

1-5- تحلیل قابلیت اطمینان

2-5- تعیین باور های اعتماد در اعتماد کلی

3-5- تحلیل رگرسیون مرحله ای

6-نتیجه گیری ها

1-6- محدودیت ها و تحقیق آینده

1-مقدمه

بخش های توریسم با سری جدیدی از چالش ها و فرصت ها ی کلی همراه با توسعه فناوری های اطلاعاتی مواجه می شوند . چون خرید آنلاین محصولات توریسم ، پذیرش گسترده اش را درون بخش حفظ می کند ، چندین شرکت توریسم با مزیت های اینترنت به عنوان ابزار کسب و کار به عنوان مدعی مطرح می شوند ( مورفی و تان 2003 ؛ فورسیت و شای 2003 ؛ بلدونا ، موریسون و اولیری 2005 ) . شرکت های درون بخش توریسم می توانند از اینترنت برای افزایش کیفیت خدمت رسانی استفاده کنند ، هزینه ها را کاهش دهند و از طریق دست یابی به مشتریان جدید به سود هایی دست یابند ( لیمایم ، خلیفه و فرینی 2000 ؛ کیم و لی 2004 ) . مطابق با گزارش phoCus Wright (2001) در مورد رسانه اجتماعی در صنعت سفر ، بیش از دو سوم مسافران بازنگری های مسافر را در زمانی تاثیرگذار ذکر می کنند که برنامه ریزی باعث راحتی سفر می گردد . از طرف دیگر ، مطابق با نظر گراهام جونز که روانشناس اینترنت و محقق متخصص در زمینه نحوه تعامل مشتریان در وب می باشد : همچنین وب سایت های مسافرت بایستی اعتماد و اطمینان را میسر سازند که محرک های قدرتمندی در سایت های رزو کننده بلیط هستند (Tnooz.com 2010) . وب سایت های شبکه آنلاین به عنوان ابزار حیاتی بازار یابی و توسعه در بخش توریسم و صنعت مهمانداری ظاهر شده اند ( لیتوین ، گولد اسمیت و پان 2008 ) . علاوه بر توسعه ها در تراکنش های خرید و فروش الکترونیکی ، همچنین در آنجا تغییراتی در فرآیند های برنامه ریزی سفر مشتریان در درون شبکه های اجتماعی سفر انلاین وجود دارند...

اعتماد الکترونیکی شبکه های بازنگری اجتماعی ابعاد اعتماد الکترونیکی تمایلات خرید :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

The purpose of this research study is to examine the effects of trust beliefs on purchase intentions of trip planners within the context of online social review network by analyzing dimensions of e-trust and effects on purchase intentions. With the intention to test these effects a survey was executed and the data collected from 320 participants. Multiple regression analysis was conducted to analyze the hypotheses related to the factors affecting the overall electronic trust level and purchase intentions. The findings confirmed the existence of the significant effects of integrity, competence, benevolence and predictability dimensions on the overall electronic trust level. The standardized regression coefficients suggested that the integrity and benevolence contribute strongly; competency and predictability contribute moderately to overall trust. Additionally a series of stepwise regression analyses were also conducted with the purpose of determining the effect of trust dimensions on purchase intention of consumers to buy the product. The standardized regression coefficients suggested that the integrity and benevolence contributed strongly and competency contributed moderately to purchase intention, while predictability was not a significant contributor in the model


Contents

1. Introduction

2. Theoretical Background

2.1. Effects of Internet within Tourism Sector

2.2. Role of Trust in Electronic Business World

2.3. Dimensions of Trust

3. Research Model and Hypotheses

4. Research Methodology

5. Data Analyses

5.1. Analysis of Reliability

5.2. Determinants of Trust Beliefs in Overall Trust

5.3. Stepwise Regression Analyses

6. Conclusions

6.1. Limitations and Future Research

Keywords: Electronic Trust Social Review Networks Electronic Trust Dimensions Purchase Intentions
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. همچنین این در گرایش های: حسابداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تاثیرات اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های بازنگری اجتماعی آنلاین : مورد Tripadvispr.com
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید